پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود VSDC Video Editor Pro نرم افزار ویرایش فایل ویدیویی

دانلود VSDC Video Editor Pro نرم افزار ویرایش فایل ویدیویی

0
(0)

دانلود VSDC Video Editor Pro نرم افزار ویرایش فایل ویدیویی به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. VSDC Video Editor عنوان یک نرم افزار قدرتمند و عالی به منظور ویرایش و ساخت فایل های ویدیویی مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. برنامه VSDC Video Editor Pro ابزاری قدرت و متفاوت مربوط به ویرایش فایل های ویدیویی را در اختیار کاربران قرار میدهد. از جمله دیگر ویژگی های دانلود نرم افزار معرفی شده میتوان به امکان تصویر برداری و فیلم برداری از صفحه نمایش اشاره کرد. در واقع ویژگی های عالی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار میگیرد. در ادامه این پست با ما همراه بوده و بیشتر با نرم افزار معرفی شده آشنا شوید.

دانلود VSDC Video Editor Pro

دانلود VSDC Video Editor Pro برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار ویرایش فایل ویدیویی مییتواند یکی از بهترین نرم افزار های ویرایش فایل ویدویی باشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه GPU-Z که یک نرم افزار نمایش اطلاعات کارت گرافیک میباشد، اشاره کرد. نرم افزار VSDC Video Editor Pro امکان این امر را به کاربران میدهد که قسمت های متفاوتی را به ویدیو های خود اضافه کنند. در ابتدا کاربران باید که پروژه ای را ایجاد کرده و سپس نوع آن را انتخاب کنند مانند تصاویر، فیلم، ویدیو و… با استفاده از برنامه VSDC Video Editor Pro کاربران میتوانند که جلوه های بصری و صوتی متفاوتی را فیلم های مورد نظر خود اضافه کنند. اثر های بصری به انواع متفاوتی مانند اصلاح رنگ، آبجکت ها، فیلتر ها، جلوه های ویژه و FX تقسیم میشوند.

دانلود نرم افزار ویرایش فایل ویدیویی برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود VSDC Video Editor Pro نرم افزار ویرایش فایل ویدیویی برخلاف دیگر نرم افزار ها ابزار های متفاوتی را در اختیار کاربران قرار میدهد که میتوان به تغییر طول و اندازه تصاویر و دیگر ویژگی ها اشاره کرد. امکان اضافه کردن صحنه های جدید و اضافه کردن آن به فایل ها نیز برای کاربران فراهم شده است. زمانی که میخواهید فایل های ویدیویی را ذخیره کنید میتوانید دستگاه هایی که فایل های ویدیویی قرار است در آن اجرا شود را مشخص کنید. به این صورت نرم افزار VSDC Video Editor Pro میتواند فایل های مورد نظر را با دستگاه ها سازگار کند.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود VSDC Video Editor Pro نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود VSDC Video Editor Pro نرم افزار ویرایش فایل ویدیویی

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: videosoftdev.com

نام انگلیسی: VSDC Video Editor Pro

نام فارسی: ویرایش فایل ویدیویی

نسخه برنامه: 6.7.1.292

حجم برنامه: 111MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *