پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

نحوه دانلود فیلم از یوتیوب

نحوه دانلود فیلم از یوتیوب

4.3
(4)

نحوه دانلود فیلم از یوتیوب یکی از اصلی ترین سوالاتی است که کاربران این شبکه اجتماعی برای ان سرچ می کنند. در این پست در درجه اول به معرفی سایت یوتیوب می پردازیم و بعد به معرفی ۳ برنامه پیشنهادی توسط تیم ایزی پی سی به شما کاربران عزیز خواهیم پرداخت.

یوتیوب چیست و الگوریتم دانلود از یوتیوب چگونه است؟

یوتیوب یک سایت و پلتفرم اشتراک فیلم در فضای اینترنت است. این سایت که مرکز ان در کالیفرنیا امرکا قرار دارد از سال ۲۰۰۵ شروع به فعالیت کرده است. شما می توانید در یوتیوب در رابطه با هر موضوعی که حتی به ذهن تان برسد فیلم پیدا کنید. معمولا در سراسر دنیا از یوتیوب به عنوان یکی از اصلی ترین سایت های اموزشی نام برده می شود چرا که در این سایت علاوه بر ویدئو هایی در زمینه طنز٬ منظره٬ سیاسی٬ فیلم و سریال می توانید در رابطه با تخصصی ترین مباحث نیز فیلم اموزشی پیدا کنید تنها نیاز است که در تولبار سرچ این پلتفرم مطلب مورد نظر خود را سرچ کنید.

یکی از اصلی ترین دلایلی که در یوتیوب شما می توانید در رابطه با هر موضوعی ویدئو های مرتبط پیدا کنید٬ امکان ساخت و اپلود ان فیلم در این توسط تمامی کاربران این شبکه می باشد و تنها نیاز به ساختن یک اکانت عادی در یوتیوب می باشد. اما یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران با این شبکه دارند عدم امکان دانلود فیلم از یوتیوب می باشد که البته این باور صحیح می باشد چرا که به صورت مستقیم این کار را نمی توان انجام داد اما شما می توانید با یاد گرفتن نحوه دانلود فیلم از یوتیوب و استفاده از یوتیوب دانلودر ها٬ از این پلتفرم قدرتمند ویدئو های مورد علاقه خود را دانلود و در سیستم خود ذخیره کنید.

دانلود از یوتیوب با برنامه SnapTube برای اندروید

برنامه SnapTube یکی از معروف ترین برنامه ها برای دانلود از شبکه های اجتماعی می باشد. اما نرم افزار اسنپ تیوپ تنها برای دانلود از یوتیوب نیست بلکه امکان دانلود از بسیاری دیگر از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام٬ فیسبوک٬ اسنپ چت و بسیاری دیگر از شبکه های اجتماعی نیز برای شما در کنار امکان دانلود فیلم از Youtube فراهم می کند. برنامه SnapTube در کنار ظاهر بسیار زیبایی که برای کاربران خود فراهم کرده است تمام تلاش خودش را نیز انجام داده است تا به راحتی بتوانند از ان استفاده کنند. در Home page این برنامه تعداد زیادی از ایکون های شبکه های اجتماعی وجود دارد که شما به راحتی می توانید با کلیک بر روی انها٬ از انها دانلود خود را انجام دهید.

دانلود فیلم از یوتیوب SnapTube

دانلود SnapTube ٬ نحوه دانلود فیلم از یوتیوب

اولین ایکون موجود در برنامه SnapTube نیز همان ایکون Youtube می باشد که به راحتی می توانید با کلیک بر روی این ایکون٬ فیلم مورد نظر خود با دانلود از یوتیوب در دستگاه اندروید خود ذخیره کنید. علاوه بر این شما با استفاده از دانلود نرم افزار اسنپ تیوب برای اندروید می توانید اکانت های خود را در این شبکه های اجتماعی مدیریت کنید٬‌تمام این ویژگی ها از جمله مدیریت اکانت و یا امکان دانلود از یوتیوب و یا اینستاگرام و … SnapTube را به یکی از نرم افزار های محبوب برای استفاده کنندگان شبکه های اجتماعی تبدیل کرده است.

دانلود برنامه اسنپ تیوب برای اندروید

دانلود فیلم از یوتیوب با برنامه TubeMate برای اندروید

برنامه TubeMate را می توان بعد از SnapTube یکی دیگر از معروف ترین برنامه ها برای دانلود از یوتیوب دانست با این تفاوت که تیوب میت بسیار تخصصی تر و با امکانات بیشتر برای این کار می باشد اما متاسفاته ظاهر زیبا و نحوه کار به سادگی اسنپ تیوب را ندارد اما اینها به این معنی نیست که TubeMate ظاهری زشت دارد و یا کار کردن با ان بسیار سخت است٬‌ تنها در این موارد قابلیت رقابت با اسنپ تیوب را ندارد که بجای ان سعی کرده است در موارد تخصصی تر خود را به عنوان برنامه ای بر رقیب برای دانلود از یوتیوب معرفی کند.

دانلود TubeMate ٬ نحوه دانلود فیلم از یوتیوب

TubeMate نیز به شما امکان دانلود فیلم از یوتیوب را می دهد و هم امکان دانلود از دیگر سایت ها مانند فیس بوک و اینستاگرام و … و به جز تمامی این سایت ها امکان دانلود از هر سایت دیگری را نیز که شما وارد ان شوید را هم می دهد. این برنامه عملا مانند یک مرورگر اینترنت می باشد که به شما امکان جستجو کامل در فضای اینترنت را می دهد و شما می توانید به هر سایتی با استفاده از ان وارد شوید و با کلیک بر روی هر عکس٬ ویدئو و یا فایل صوتی شما می توانید ان را دانلود کنید٬ مثلا فرض کنید با استفاده از برنامه TubeMate وارد Youtube شده اید٬ می توانید فیلم مورد نظر خود را پیدا کنید روی ان کلیک کنید و گزینه دانلود به شما نمایش داده می شود و می توانید کار دانلود فیلم از یوتیوب را انجام دهید.

نحوه دانلود از یوتیوب Tubemate

دانلودر یوتیوب و اینستاگرام و …

اما قابلیت های TubeMate تنها در دانلود ساده خلاصه نمی شود چرا که این دانلودر یوتیوب به شما امکان دانلود با کیفیت های مختلف را نیز می دهد مثلا شما می توانید از یوتیوب هر فیلمی که کیفیت مناسب را داشته باشد با کیفیت های 144 × 176 _ 360 × 640 _ 720 × 1280 _ 1080 × 1920 دانلود کنید علاوه بر این برای دانلود از یوتیوب و یا دیگر سایت های مشابه می توانید تنها فایل صوتی یک فیلم را در گوشی خود ذخیره کنید. TubeMate به شما امکان تغییر فرمت فایل دانلودی را نیز می دهد٬ عملا می توان از TubeMate به عنوان یک دانلودر بی رقیب برای اندروید که امکان دانلود از یوتیوب و دیگر شبکه های اجتماعی را می دهد نام برد.

دانلود برنامه تیوب میت برای اندروید

دانلود فیلم از یوتیوب با برنامه VLC Player برای اندروید

همه ی ما با نرم افزار وی لی سی پلیر اشنایی کامل داریم و با دانلود برنامه VLC Player از این برنامه برای پخش فیلم و موزیک استفاده کرده ایم اما وی ال سی که ان را به عنوان یکی از رقبای اصلی KMPlayer می شناسیم به جز امکان نمایش انواع ویدئو با فرمت های مختلف قابلیت های بسیار زیاد دیگری مانند ویرایش ویدئو٬ تغییر فرمت ان و … دارد که یکی دیگر از اصلی ترین قابلیت های ان امکان دانلود فیلم از یوتیوب می باشد که تنها لازم است تا نحوه دانلود فیلم از یوتیوب را را VLC Player بدانیم تا بتوانیم از ان برای این منظور استفاده کنیم.

در زیر به مراحل استفاده از VLC Player به عنوان دانلودر یوتیوب اشاره می کنیم:

  • ویدئو مورد نظر را انتخاب و URL ان را کپی می کنیم.
  • در نرم افزار VLC Player در منوی Media ٬ Open Network Stream را انتخاب می کنیم.
  • ادرس ویدئو را در فیلد این قسمت Paste میکنیم و ان را Play می کنیم.
  • منوی Tools را باز می کنیم و روی Codec Information کلیک می کنیم.
  • تب General را انتخاب و در Location گزینه Select All را میزنیم و ادرس نمایش داده شده را کپی می کنیم.
  • ادرسی که در مرحله قبل کپی کردیم را در فیلد URL مرورگر کپی می کنیم.

یوتیوب دانلودر VLC Player

دانلودر یوتیوب

در این مرحله مشاهده می شود که ویدئو مورد نظر در مرورگر ما به صورت مستقل در حال پلی شدن می باشد و تنها کاری که باید بکنیم این است که روی ان کلیک راست کرده و گزینه Save as را انتخاب کنیم و ادرس مکانی که می خواهیم دانلود فیلم از یوتیوب را در انجا کپی کنیم وارد کنیم. به این طریق نحوه دانلود فیلم از یوتیوب را با استفاده از برنامه وی ال سی نیز یاد گرفتیم. با استفاده از این روش شما می توانید در سیستم عامل های ویندوز٬ لینوکس و یا مک از این برنامه برای دانلود از یوتیوب استفاده کنید.

دانلود برنامه VLC Player برای کامپیوتر

 

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *