پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Trucker Real Wheels برنامه رانندگی با ماشین های سنگین

دانلود بازی Trucker Real Wheels برنامه رانندگی با ماشین های سنگین

3
(6)

دانلود بازی Trucker Real Wheels برنامه رانندگی با ماشین های سنگین به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Trucker Real Wheels عنوان یک بازی جذاب و فوق العاده در زمینه شبیه سازی رانندگی با ماشین های سنگین مخصوص سیستم عامل اندروید میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. بازی Trucker Real Wheels یک برنامه در سبک بازی های دو بعدی شبیه ساز رانندگی میباشد. ماشین های متفاوتی در اختیار کاربران قرار میگیرد. این ماشین ها میتوانند کامیون و یا تراکتور و… باشند. کاربران باید که با استفاده از ماشین های سنگین به حمل و نقل پرداخته و در واقع مراحل را یک به یک پشت سر بگذارند. در ادامه پست با ما همراه بوده و بیشتر با این نرم افزار آشنا شوید.

دانلود بازی Trucker Real Wheels

دانلود بازی Trucker Real Wheels برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود برنامه رانندگی با ماشین های سنگین میتواند یکی از بهترین بازی هایی باشد که در این زمینه به کاربران هدیه داده شده و از حجم کمی نیز برخوردار میباشد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Mini Trucker که یک بازی رانندگان کوچک برای اندروید میباشد، اشاره کرد. در بازی Trucker Real Wheels کاربران باید که سوار بر ماشین های سنگین متفاوت شده و در واقع از نقطه ابتدا امور را پشت سر گذاشته تا به نقطه انتها دست یابند. در برنامه Trucker Real Wheels کاربران میتوانند که به سادگی ماشین های مورد نظر خود را انتخاب کرده و در واقع به پشت سر گذاشتن مراحل بپردازند. کاربران میتوانند که به ارتقا اتومبیل های خود پرداخته و آنها را تقویت کنند. کاربران میتوانند که به استفاده از بابر های متفاوت در سایز های مختلف بپردازند.

شما با دانلود بازی Trucker Real Wheels می توانید  خودروهایتان را تا حد بسیار زیادی شخصی سازی کنید.

دانلود بازی Trucker Real Wheels

دانلود برنامه رانندگی با ماشین های سنگین برای اندروید به صورت رایگان

دانلود بازی Trucker Real Wheels برنامه رانندگی با ماشین های سنگین از کیفیت خوب 2 بعدی نیز برخوردار میباشد. تمامی جزئیات به صورت کامل به نمایش خواهند در آمد. علاوه بر اینها کاربران میتوانند که به بازی کردن در شرایط متفاوت آب و هوایی پرداخته و تجربه ای عالی را کسب کنند. قسمت های کنترل طراحی شده برای ماشین ها نیز از سرعت عالی برخوردار میباشد. کاربران به راحتی میتوانند که ماشین های انتخاب کرده خود را کنترل کرده و بدون هیچگونه لگ و مشکلی بازی را ادامه دهند. ناگفته نماند که بازی در ابتدا به زبان روسی میباشد که شما میتوانید با مراجعه به قسمت چرخ دنده و یا تنظمیات بازی به ویرایش آن بپردازید.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود بازی Trucker Real Wheels نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد امتیازها: 6

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Trucker Real Wheels برنامه رانندگی با ماشین های سنگین

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به اندروید 4.2 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: feofun.com

نام انگلیسی: Trucker Real Wheels

نام فارسی: رانندگی با ماشین های سنگین

نسخه برنامه: 4.13.0

حجم برنامه: 92MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *