پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه ست برای اندروید و ایفون برنامه پرداخت بانک تجارت

دانلود برنامه ست برای اندروید و ایفون برنامه پرداخت بانک تجارت

2.8
(4)

دانلود برنامه ست برای اندروید و ایفون که امروز در ایزی پی سی در خدمت شما هستیم یک برنامه بسیار موفق و حرفه ای در زمینه پرداخت می باشد. این روز ها که تمام امور زندگی به سمت اینترنت و آنلاین شدن رفته است، استفاده از همچین اپلیکیشن هایی بسیار به شما کمک خواهد کرد. در اپلیکیشن ست بانک تجارت تلاش شده است تا علاوه بر در بر گیری تمامی امکانات استفاده از آن بسیار آسان باشد تا کاربران هنگام استفاده از آن تجربه خوبی داشته باشند.

دانلود برنامه ست برای اندروید چه امکاناتی در اختیارمان می گذارد؟

با دانلود این نرم افزار شما می توانید خلافی خودرو خود را مشاهده نموده و آن را پرداخت نمایید. پرداخت خلافی در این اپلیکیشن بسیار ساده و تنها با چند کلیک ساده انجام می شود. استعلام قبوض و پرداخت قبض از دیگر امکانات برنامه set است که در اختیار شماست. به کمک آن قبض برق ، آب ، گاز ، تلفن را استعلام کرده و پرداخت نمایید. از دیگر ویژگی های منحصر بفرد این برنامه به سادگی کرایه تاکسی خود را پرداخت نمایید.

دانلود برنامه ست برای اندروید

با ثبت شماره پلاک خودروی خود در دانلود برنامه ست برای اندروید پیش از سفر عوارض جاده ای خود را پرداخت نمایید و یا میزان بدهی خود را مشاهده و پرداخت کنید. خرید شارژ و اینترنت از دیگر امکانات ست است. با نصب ست به راحتی برای تلفن همراه خود شارژ خریده و یا اینترنت خریداری نمایید. انجام این امور در این نرم افزار بسیار ساده بوده و با چند کلیک ساده صورت می گیرد. از آن جایی که این اپلیکیشن یک برنامه بانکی می باشد به کمک آن می توانید عملیات کارت به کارت را سادگی انجام دهید.

دانلود اپلیکیشن ست بانک تجارت برای تمامی کاربران این بانک می تواند بسیار مفید باشد و این مشتریان بانکی می توانند به راحتی به تمامی امکانات این بانک به صورت انلاین دسترسی داشته باشند با استفاده از اپلیکیشن بانک تجارت. شما می توانید این نرم افزار را برای ایفون و اندروید از انتهای این مطلب دانلود و نصب کنید.

از دیگر ویژگی های جالب این اپلیکیشن پرداخت وجه خرید می باشد. شما با اسکن کد پذیرنده و یا با استفاده از فناوری NFC در تلفن همراه خود می توانید به سادگی وجه خرید خود را پرداخت نمایید. تمامی عملیات انحام شده در دانلود برنامه ست برای اندروید بسیار ساده بوده و همچنین از امنیت بالایی برخوردار است.

با دانلود برنامه ست برای اندروید قابلیت های متنوع و بی نظیری را روی تلفن همراهتان داشته باشید.

دانلود برنامه ست برای اندروید

ویژگی های برنامه ست بانک تجارت

  • سرعت بالا در پرداخت و خرید
  • امنیت در هر یک از عملایت بانکی و …
  • طراحی زیبا
  • رابط کاربری و تجربه کاربری آسان
  • خرید شارژ و اینترنت
  • پرداخت قبوض ، خلافی خودرو ، عوارض و …
  • کارت به کارت آسان
  • پرداخت وجه خرید
  • و …

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2.8 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه ست برای اندروید و ایفون برنامه پرداخت بانک تجارت

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
مشخصات
شرکت سازنده: set-pay.app

نام انگلیسی: set

نام فارسی: ست

نسخه برنامه: 2.3.11

حجم برنامه: 15 مگابایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *