پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه AquaSoft SlideShow نرم افزار ساخت اسلاید برای کامپیوتر

دانلود برنامه AquaSoft SlideShow نرم افزار ساخت اسلاید برای کامپیوتر

0
(0)

دانلود برنامه AquaSoft SlideShow نرم افزار ساخت اسلاید برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. AquaSoft SlideShow عنوان یک نرم افزار خیلی خوب به منظور ساخت اسلاید های عالی و با کیفیت بالا مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. در دوره ای که تلفن های هوشمند با دوربین های با کیفیت روانه بازار میشوند خب بدون شک تصاویر زیبایی نیز ثبت خواهند شد. به همین منظور وجود برنامه با کیفیتی که توانایی قرار دادن تصاویر ثبت شده توسط شما را در کنار یکدیگر داشته باشد میتواند کار آمد باشد. برنامه AquaSoft SlideShow توانایی قرار دادن تصاویر کناریکدیگر و قرار دادن متن و موسیقی بر روی آنها را دارا میباشد.

دانلود برنامه AquaSoft SlideShow

دانلود برنامه AquaSoft SlideShow برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار ساخت اسلاید برای کامپیوتر از جمله نرم افزار های کار آمد و قوی در این دوره میباشد که هم اکنون امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما فراهم شده است. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Acoustica Premium که یک نرم افزار ویرایش فایل صوتی میباشد، اشاره کرد. نرم افزار AquaSoft SlideShow از ویژگی ویزارد پشتیبانی میکند که به همین سبب کارایی با آن با سرعت بالایی انجام خواهد پذیرفت. در استفاده از برنامه AquaSoft SlideShow شما تنها کافی است که تصاویر مورد نظر خود را انتخاب کرده و در برنامه وارد کنید. قالب های از پیش تعیین شده ای برای شما وجود خواهد داشت که تنها با چند کلیک نتیجه ای عالی را در اختیار شما قرار خواهد داد. تمامی ابزار های مورد نیاز شما در دسترس بوده و رایگان میباشد.

دانلود نرم افزار ساخت اسلاید برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود برنامه AquaSoft SlideShow برای کامپیوتر این امکان را به شما میدهد که تصاویر مورد نظر خود را انتخاب کرده و با وارد کردن در برنامه بر روی آنها موزیک های مورد نظر خود و یا متن های مورد نظر خود را وارد کنید. فیلتر ها و افکت های متفاوتی در اختیار شما قرار میگیرد که بتوانید نتیجه ای عالی را در اختیار داشته باشید. دانلود برنامه معرفی شده از 280 افکت متفاوت صوتی و متنی پشتیبانی میکند به صورتی که شما میتوانید هر بار از افکت های متفاوتی استفاده کرده و حس تکراری بودن را به خود مغلوب نکنید. در آخر نیز امیدواریم که با استفاده از برنامه AquaSoft SlideShow بتوانید بهترین اسلاید ها را ساخته و خروجی بسیار عالی را دریافت کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه AquaSoft SlideShow نرم افزار ساخت اسلاید برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید و سیستم را Restart نکنید.
  • به روی فایل Patch کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید و با استفاده از پسورد countryboy آنرا نصب کنید
  • نرم افزار را اجرا کنید

سیستم مورد نیاز

  • Operating Systems: Windows 10, Windows 8
  • Processor: 2 GHz, multi-core processor recommended
  • Graphics card: DirectX 9c, min. 256MB memory
  • RAM: 2 GB

مشخصات
شرکت سازنده: aquasoft.net

نام انگلیسی: AquaSoft SlideShow

نام فارسی: ساخت اسلاید

نسخه برنامه: 12.2.04

حجم برنامه: 332MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *