پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود ویدئو پلیر هواوی اپلیکیشن HUAWEI Video Player مخصوص اندروید

دانلود ویدئو پلیر هواوی اپلیکیشن HUAWEI Video Player مخصوص اندروید

1.7
(3)

دانلود ویدئو پلیر هواوی اپلیکیشن HUAWEI Video Player مخصوص اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت ایزی پی سی فراهم شده است. برنامه HUAWEI Video Player یک پلیر عالی و قدرتمند برای تمامی اندرویدفون ها میباشد که به صورت رایگان توسط این کمپانی عرضه شده است. این پلیر قابلیت نصب بر روی تمامی تلفن های هوشمند با سیستم عامل اندروید از جمله سامسونگ، شیاومی، ال جی، سونی و… را دارد. همانطور که میدانید ویدیو ها میتوانند بهترین نوع ابزار برای اشتراک محتوا باشند که هر شخصی در طول هر روز از زندگی روزمره خود با استفاده از اپلیکیشن هایی همچون اینستاگرام، توییتر، یوتوب و… حداقل ده ها ویدیو را مشاهده کرده و بر معلومات و اطلاعات خوب می افزاید که میتواند بسیار کارآمد و تاثیر گذار باشد.

دانلود ویدئو پلیر هواوی

دانلود ویدئو پلیر هواوی با لینک مستقیم

ویدئو پلیر هواوی یک اپلیکیشن عالی برای کسانی که علاقه به دیدن فیلم در تلفن همراه خود دارند میباشد. از دیگر برنامه هایی که در این میتوان معرفی کرد، دانلود برنامه PotPlayer میباشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به عرصه آمدن تلفن های هوشمند همراه با دوربین های قوی فیلم هایی با کیفیت بالا نیز توسط این دستگاه ها ضبط میشوند. تلفن های هوشمندی که به بازار می آیند به صورت پیش فرض بر روی خود ویدئو پلیر هایی را نصب دارند که خیلی از افراد به دلیل استفاده قبلی از پلیر های دیگر و یا علاقه ای که به دیگر پلیر ها دارند و یا نبود برخی ویژگی ها توسط پلیر هایی که به صورت پیش فرض نصب شده اند آنها را تغییر داده و پلیر دیگه ای را جایگزین خواهند کرد. این ویدیو پلیر از قدرت عالی برخوردار است که میتواند تمام نیاز های شما را برطرف کند.

دانلود اپلیکیشن ویدئو پلیر هواوی

امکان دارد که تا حالا قصد داشته ایید ویدئویی را مشاهده کنید و مدیا پلیر شما از عهده آن بر نیامده باشد؟ معمولا برای خیلی از افراد اینگونه اتفاقاتی رخ داده است و برای رفع این مشکل یا نتوانسته اند کاری کنند و یا ویدئو پلیر خود را عوض کرده اند. در این دوره ای که همانطور اشاره کردیم دوربین ها و سخت افزار های قدرتمندی که بر روی تلفن های همراه و تبلت ها سوار است وجود یک اپلیکیشن ویدئو پلیر قدرتمند نیز ضروری میباشد. با استفاده از این برنامه شما میتوانید با کیفیت خیلی عالی و بدون هیچگونه لگ و یا افت کیفیتی فیلم ها و ویدئو های مورد نظر خود را مشاهده کنید. برنامه دیدئو پلیر هواوی به صورت رایگان عرضه شده است که تمامی کاربران به راحتی بتوانند از این پلیر قدرتمند بهترین استفاده را ببرند.

دانلود ویدئو پلیر هواوی

دانلود ویدئو پلیر هواوی برای سامسونگ، شیاومی و…

اگر تلفن همراهتان از سیستم عامل اندروید پشتیبانی میکند پیشنهاد میکنیم که حتما این برنامه را دانلود کرده و با نهایت سادگی و راحت بودن به تماشای انواع فیلم ها با هر کیفیتی بپردازید. برنامه HUAWEI Video Player بر روی تمامی اندرویدفون ها قابل نصب میباشد و نگرانی در این زمینه وجود ندارد. با استفاده از این برنامه میتوانید ویدئو های تغییر سرعت داده شده را به صورت یک فایل جداگانه ذخیره کنید. از دیگر ویژگی های عالی این برنامه میتوان به پنجره شناور آن اشاره کرد که اگر تلفن هوشمند شما از صفحه بزرگی برخوردار است و یا دارای تبلت میباشید، این گزینه میتواند بسیار کارآمد باشد. امیدواریم که با دانلود این برنامه بهترین اوقات را برای خود رقم بزنید.

شما با دانلود ویدئو پلیر هواوی می توانید هر فرمتی از ویدیو های مختلف را روی تلفن همراهتان پخش کنید.

دانلود ویدئو پلیر هواوی

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود HUAWEI Video Player به صورت رایگان

  • حجم خیلی خوب برنامه
  • قدرتمند بودن اپلیکیشن به منظور اجرای هر نوع ویدئویی
  • وجود پنجره شناور
  • امکان ذخیره سازی ویدئو های تغییر سرعت داده شده
  • قابلیت نصب بر روی تمامی اندرویدفون ها
  • اجرای ویدئو ها بدون هیچگونه لگ
  • فضای کاربری زیبا
  • دانلود بیش از 50 میلیون باز توسط کاربران در فروشگاه گوگل
  • امکان اصافه کردن زیرنویس به فیلم ها
  • و…

دانلود برنامه HUAWEI Video Player

برنامه HUAWEI Video Player یک ویدئو پلیر عالی بوده که هم اکنون در انتهای همین پست امکان دانلود آن برای شما عزیزان فراهم شده است. نسخه ای که در این پست برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته اییم نسخه اصلی و بدون تبلیغات میباشد. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه MX Player به راحتی به تماشای ویدئو هایی حتی با کیفیت بالا بپردازید. برای دانلود این برنامه تنها کافی است بر روی اسم ذکر شده کلیک کرده و به صفحه مربوطه بروید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1.7 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود ویدئو پلیر هواوی اپلیکیشن HUAWEI Video Player مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: huaweimobileservices.com

نام انگلیسی: HUAWEI Video Player

نام فارسی: ویدئو پلیر هواوی

نسخه برنامه: 8.10.70.361

حجم برنامه: 108MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *