دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه اینستا دانلودر برای اندروید – برنامه دانلود از اینستاگرام

دانلود برنامه اینستا دانلودر برای اندروید –  برنامه دانلود از اینستاگرام

2.9
(14)

دانلود برنامه اینستا دانلودر یک اپلیکیشن برای دانلود از اینستاگرام است. بارها برای کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام فارسی یا زبان اصلی پیش آمده که عکس یا ویدیویی را دوست داشته اند و تمایل به اشتراک گذاری آن یا ذخیره ی آن برای خود داشته اند. اما اینستاگرام امکان دانلود از اپلیکیشن خود را ممکن نساخته است. و این امر و البته تقاضای کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام  برنامه نویسان را به این فکر وا داشت تا یک اپلیکیشن جهت دانلود از اینستاگرام طراحی و ارایه کنند. در گذشته ابزار های مشابه دیگر با عنوان لایک و فالور بگیر اینستاگرام برای کاربران علاقه مند بارگذاری کردیم. امروز هم به معرفی و نحوه ی کار با دانلود برنامه دانلود از اینستا خدمت شما خواهیم بود.

کارکرد دانلود برنامه اینستا دانلودر برای اندروید

خیلی از کاربران در زیر برنامه هایی مشابه این بارها بیان کردند. که نحوه ی کار با برنامه را بلد نیستند. یا برنامه برای آن ها کار نمیکند و مشابه این مسایل که مطرح می شوند. در این قسمت نحوه ی کار با این اپلیکیشن کاربردی را توضیح می دهیم:

روش اول: دانلود از طریق برنامه بدین شرح است. برنامه را نصب و اجرا کنید سپس در صفحه ی برنامه دکمه ی فعال شدن را بزنید. سپس برنامه را ببندید و وارد اینستاگرام شوید. اگر عکس یا فیلم دلخواه مربوط به صفحه ی خصوصی نباشد. می توانید سه نقطه ی کنار عکس را بزنید و copy share url را بزنید. برنامه به صورت خودکار فایل را دانلود میکند.

روش دوم: کار با دانلود برنامه دانلود از اینستا بدین شرح است. برنامه ی اینستاگرام را بازکرده. سپس در گوشه ی راست تصویر سه نقطه را بزنید.پس از زدن دکمه در صورتی که صفحه ی صاحب پست private نباشد یک صفحه باز می شود. در آن صفحه  Copy Share Url را بزنید. پس از برنامه اینستا دانلودر را باز کنید. در آن برنامه دکمه ی دانلود دستی را بزنید. حالا تصویر یا ویدیو دلخواهتان دانلود شده و می توانید استفاده کنید.

دانلود برنامه اینستا دانلودر

ویژگی های دانلود برنامه دانلود از اینستا

برخی از ویژگی های دانلود برنامه دانلود از اینستاگرام به این شرح می باشد:

  • امکان دانلود عکس ها از اینستا
  • امکان دانلود آلبوم های عکس یا ویدیو از اینستاگرام
  • دارای قابلیت دانلود ویدیو از اینستاگرام
  • در این برنامه امکان دانلود از IG TV وجود دارد
  • این برنامه با تمامی نسخه های اینستاگرام هم خوانی دارد.
  • و…

دانلود برنامه دانلود از اینستا

برای دانلود برنامه اینستا دانلودر جذاب و کاربردی به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم می توانید از طریق وبسایت ایزی پی سی اقدام فرمایید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2.9 / 5. تعداد امتیازها: 14

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه اینستا دانلودر برای اندروید – برنامه دانلود از اینستاگرام

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
مشخصات

نام انگلیسی: insta downloader

نام فارسی: اینستا دانلودر

نسخه برنامه: 1.3

حجم برنامه: 5MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *