پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی ظهور سرآشپز 2 اپلیکیشن Rising Super Chef 2 مخصوص اندروید

دانلود بازی ظهور سرآشپز 2 اپلیکیشن Rising Super Chef 2 مخصوص اندروید

0
(0)

دانلود بازی ظهور سرآشپز 2 اپلیکیشن Rising Super Chef 2 مخصوص اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست از سایت ایزی پی سی برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Rising Super Chef 2 بازی زیبا و سرگرم کننده در حوزه بازی های رستوران داری بوده که به صورت رایگان برای کاربران در سراسر دنیا عرضه شده است. داستان بازی اینگونه است که شما به رستوران داری مشغول بوده و باید غذا های خوشمزه ای را به مشتریان خود ارائه دهید. شما میتوانید غذا های متفاوتی از جمله همبرگر، هات داگ و… را برای ارائه به مشتریان خود آماده کنید. ناگفته نماند که در بازی ظهور سر آشپز 2 شما باید توجه کامل به زمان داشت باشید. اگر زمان را از دست بدهید و نتوانید به موقع غذا ها را سرو کنید مشتریان خود را از دست خواهید داد.

دانلود بازی ظهور سرآشپز 2

دانلود بازی ظهور سرآشپز 2 با لینک مستقیم

بازی ظهور سرآشپز زیبا و بسیار سرگرم کننده بوده که از گیم پلی زیبا برخوردار است. از دیگر برنامه هایی با این موضوع میتوان به بازی Crazy Cooking Chef اشاره کرد. در این بازی شما در نقش یک خانوم به نام emma خواهید بود که مدیریت رستوران های زنجیره ای را بر عهده دارد. در مسیر کنترل این رستوران ها او را راهنمایی کنید تا بتواند به بهترین شکل ممکن آنها را اداره کند. همانگونه که اشاره کردیم شما قادر به پختن غذاهای مختلف هستید و باید شفارشات مشتریان خود را در کوتاه زمان ممکنه به دست آنها برسانید و آنها را به مشتریان ثابت خود تبدیل کنید. این بازی از گرافیک خوبی بهره میبرد به صورتی که میتواند رضایت شما را از این بابت جلب کند. مهم نیست که گوشی شما از چه برندی است این بازی بر روی تمامی اندرویدفون های موجود قابل نصب میباشد.

دانلود برنامه ظهور سرآشپز 2

به طور کلی بازی ظهور سرآشپز 2 میتواند ساعت ها شما را مشغول به پلی دادن کرده و مناسب با هر جنسیت و سنینی میباشد. امیدواریم که با نصب این اپلیکیشن نهایت استفاده را ببرید و اوقات خوبی را سپری کنید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی زیبا را به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Family Hotel تجربه پلی دادن خوبی را به خود هدیه دهید. برای دانلود این بازی تنها کافی است که بر روی اسم ذکر شده کلیک کرده و به صفحه مربوطه بروید.

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود Rising Super Chef 2 به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خوب برنامه
  • کیفیت خوب اپلیکیشن
  • گیم پلی راحت
  • امکان مدیریت رستوران های متعدد
  • امکان پخت غذا های متفاوت
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی ظهور سرآشپز 2 اپلیکیشن Rising Super Chef 2 مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: ministonegames.com

نام انگلیسی: Rising Super Chef 2

نام فارسی: ظهور سرآشپز 2

نسخه برنامه: 5.3.0

حجم برنامه: 63MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *