پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Best Sniper: Shooting Hunter برنامه شکارچی دایناسور ها برای اندروید

دانلود بازی Best Sniper: Shooting Hunter برنامه شکارچی دایناسور ها برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Best Sniper: Shooting Hunter اپلیکیشن شکارچی دایناسور ها برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Best Sniper: Shooting Hunter عنوان یک بازی زیبا و بسیار سرگرم کننده در سبک اکشن و تک تیرانداز میباشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. تاکنون بازی های متفاوتی را در این زمینه با شما عزیزان به اشتراک گذاشته اییم که هریک  هدف خاصی را دنبال کرده اند. بازی شکارچی دایناسور ها با طراحی زیبا و ویژگی هایی که در اختیار کاربران قرار داده، توانسته امتیازات خوبی را کسب کند. در این بازی شما باید با هدف های متفاوتی در گیر شوید. هدف های شما در بازی Best Sniper: Shooting Hunter دایناسور ها و زامبی ها میباشند.

دانلود بازی Best Sniper: Shooting Hunter

دانلود بازی Best Sniper: Shooting Hunter برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی شکارچی دایناسور ها وارد دنیای جدیدی شوید. بازی های اسنایپری یا تک تیرانداز از موضوعی مشخص پشتیبانی میکنند به صورتی که شما باید هدف های مشخصی را سرنگون کنید. بازی Best Sniper: Shooting Hunter از گرافیک و جلوه های زیبایی پشتیبانی میکند به گونه ای که به راحتی میتواند کاربر را راضی نگهداشته و آن را ساعت ها به زمین میخکوب کند. بازی به صورت مرحله ای بوده و شما با پشت سر گذاشتن هر مرحله، مرحله دیگری را آغاز خواهید کرد. کنترل ها بازی نیز به خوبی عمل کرده و جوابگو تمامی نیاز های کاربر میباشد. از جمله ویژگی های عالی بازی Best Sniper: Shooting Hunter میتوان به ادغام دنیای دایناسوری با تک تیراندازی اشاره کرد که زیبایی خاصی را به عمل آورده است.

با دانلود بازی Best Sniper: Shooting Hunter سبک متفاوتی از بازی های شوتینگ را تجربه کنید!!

دانلود بازی Best Sniper: Shooting Hunter

دانلود بازی Best Sniper: Shooting Hunter نسخه جدید قادر خواهد بود ساعت ها شما را به گوشی میخکوب کند. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود بازی Critical Sniper Shooting اشاره کرد. بازی در محیط های متفاوتی آغاز خواهد شد که حس تکراری بودن به کاربر دست ندهد. تمامی جزئیات مکان های متفاوت به صورت دقیق و با کیفیت به نمایش خواهند در آمد و شما میتوانید از کیفیت خوب بازی لذت ببرید. کنترل های لمسی نیز برای شما قرار داده شده است که با استفاده از آنها میتوانید به سمت چپ و یا راست رفته و تفنگ خود را کنترل کنید. به طور کلی بازی شکارچی دایناسور از گرافیک خیلی خوبی برخوردار بوده و همچنین گیم پلی زیبایی را به شما هدیه خواهد داد. اگر به دنبال یک بازی برای گذراندن اوقات خود میباشید، درنگ نکنید.

دانلود بازی Best Sniper: Shooting Hunter

برخی ویژگی ها و امکانات بازی شکارچی دایناسور برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • گرافیک عالی اپلیکیشن
  • حجم خوب برنامه
  • گیم پلی زیبا
  • وجود محیط های متفاوت برای پلی دادن در آنها
  • وجود دشمنانی متفاوت
  • امکان استفاده از کنترل های لمسی تعبیه شده
  • نمایش جزئیات به صورت دقیق
  • سرگرم کننده
  • و…

دانلود Best Sniper: Shooting Hunter اندروید رایگان جدید

با دانلود بازی شکارچی دایناسورها گیم پلی جذاب را به خود هدیه دهید. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خوبی را بدست آورید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Ninja’s Creed تجربه بازی مهیج را داشته باشید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Best Sniper: Shooting Hunter برنامه شکارچی دایناسور ها برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این بازی اندروید به سیستم عامل 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: t-bull.com

نام انگلیسی: Best Sniper: Shooting Hunter

نام فارسی: شکارچی دایناسور ها

نسخه برنامه: 1.07.7

حجم برنامه: 94MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *