پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی CHAOS RINGS Ω برنامه حلقه هرج و مرج omega برای اندروید

دانلود بازی CHAOS RINGS Ω برنامه حلقه هرج و مرج omega برای اندروید

1
(1)

دانلود بازی CHAOS RINGS Ω برنامه حلقه هرج و مرج omega برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. CHAOS RINGS Ω عنوان یک بازی زیبا و پرطرفدار در سبک نقش آفرینی میباشد که به قیمت 8.99 دلار در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. تاکنون تمامی تلاش خود را بر این امر گذاشته اییم که علاوه بر افزودن اکثریت برنامه ها و بازی های مخصوص به سیستم عامل های متفاوت، بهترین ها و پرطرفدار ترین های این سیستم عامل ها را نیز به شما عزیزان معرفی کنیم. در این پست نیز میخواهیم یک بازی پرطرفدار دیگر برای سیستم عامل اندروید را برای شما به اشتراک بگذاریم. این نسخه از بازی پرفروش ترین نسخه از خانواده بازی CHAOS RINGS میباشد که بهترین آنها نیز نام گذاری شده است.

دانلود بازی CHAOS RINGS Ω

دانلود بازی CHAOS RINGS Ω برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی حلقه هرج و مرج omega وارد دنیایی زیبا و با گرافیک همراه با گیم پلی عالی شوید. بازی همانطور که اشاره کردیم موضوعی نقش آفرینی داشته و قرار است که شما را وارد یک دنیا ماجراجویی کند. بازی های اکشن بسیاری با کیفیت های متفاوت را تاکنون سعی کرده اییم در اختیار شما قرار دهیم که کاربران از این امر نیز راضی بوده و احساس خرسندی کرده اند. اکنون بازی CHAOS RINGS Ω در اختیار شما قرار گرفته که علاوه بر وارد شدن به دنیایی اسرار آمیز و مهیج، اکشن و کیفیت بالایی را نیز تجربه کنید. در بازی CHAOS RINGS Ω شما بایستی در نقش شخصیت های قدرتمند متفاوت بازی پلی داده و به سؤالاتی که با شما میان گذاشته خواهد شد به صورت خیلی حرفه ای پاسخ داده و مراحل را پشت سر بگذارید.

دانلود بازی CHAOS RINGS Ω اندروید از جمله بازی های زیبایی میباشد که به صورت پولی به فروش گذاشته شده و افراد زیادی اقدام به خرید آن کرده اند. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود بازی Metal Soldiers 2 اشاره کرد. بازی در اننواع محیط های رمز آلود شروع خواهد شد که میتواند یکی از ویژگی های عالی بازی باشد. به طور کلی بازی حلقه هرج و مرج omega را میتوان یکی از بهترین بازی های اندروید در سبک نقش آفرینی دانست. این بازی از گرافیک اچ دی با طراحی سه بعدی پشتیبانی میکند که کاربر را به وجد خواهد آورد. از جمله دیگر ویژگی های بازی میتوان به داستان زیبای آن اشاره کرده که تمامی بازی بر این اساس ادامه پیدا خواهد کرد. رابط کاربری ساده ای نیز برای این بازی طراحی شده که مشکلی برای پلی دادن توسط کاربر وجود نداشته باشد.

دانلود CHAOS RINGS Ω

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود حلقه هرج و مرج omega برای اندروید به صورت رایگان

  • گیم پلی جذاب
  • کیفیت اچ دی بازی
  • حجم خوب برنامه
  • وجود شخصیت های متفاوت
  • داستان خیلی خوب بازی
  • وجود انیمیشن های 3D
  • وجود دشمنان متفاوت مانند هیولاها
  • امکان بازی کردن در محیط های متفاوت
  • و…

دانلود CHAOS RINGS Ω اندروید رایگان جدید

بازی CHAOS RINGS Ω امکان مشغول کردن شما برای ساعت ها را دارا میباشد. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خوبی را بدست آورید. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Major Militia ساعت ها مشغول باشید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی CHAOS RINGS Ω برنامه حلقه هرج و مرج omega برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  1. ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
  2.  فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.square_enix.chaosringsomega.googleplay را در مسیر Android/Obb کپی کنید.
  3.  بازی را اجرا نمایید.

سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 2.3 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: CHAOS RINGS Ω

نام فارسی: حلقه هرج و مرج omega

نسخه برنامه: 1.1.6

حجم برنامه: 6MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *