پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Family Hotel اپلیکیشن هتل خانوادگی مخصوص اندروید

دانلود بازی Family Hotel اپلیکیشن هتل خانوادگی مخصوص اندروید

2
(5)

دانلود بازی Family Hotel اپلیکیشن هتل خانوادگی مخصوص اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان ان در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. برنامه Family Hotel زیبا و بسیار سرگرم کننده در حوزه بازی های تفننی با موضوع پازلی و جورچین است که به صورت رایگان در اختیار کاربران در سراسر دنیا قرار گرفته است. این اپلیکیشن یک بازی مخصوص اندرویدفون ها بوده که بر روی تمامی گوشی های اندرویدی از قبیل سامسونگ، هواوی، شیاومی، ال جی، سونی و… میباشد. بازی از گیم پلی ساده و اما فکری برخوردار است که میتواند ساعت ها شما را مشغول کرده و به تفکر وادار کند. شما در نقش دو شخصیت اصلی بازی یعنی Emily و Max خواهید بود که قصد دارند هتل خانوادگی خود را ترمیم کرده و دوباره به روز های اوج بازگردانند.

دانلود بازی Family Hotel

دانلود بازی Family Hotel با لینک مستقیم

بازی Family Hotel زیبا و سرگرم کننده بوده که در حوزه بازی های فکری است. از دیگر بازی هایی که میتوان در این حوزه به آن اشاره کرد، بازی Cinema 14 است که علاوه بر فکری بودن آن از فضایی ترسناک پشتیبانی میکند. کاراکتر های متعددی وجود دارند که شما همانگونه که اشاره کردیم در نقش دو کاراکتر اصلی بازی پلی خواهید داد. بازی از دو بخش متفاوت تشکیل شده است. در بخش اول شما باید پازل ها و جورچین های سه تایی که به صورت های رنگارنگ تشکیل شده است را کنار یکدیگر قرار داده و درآمد کسب کرده و مراحل را پشت سر بگذارید. در بخش دوم نیز شما باید با استفاده از درآمدی که کسب کرده ایید به خرید وسایل دکوراسیون پرداخته و هتل را بازسانی کنید. با استفاده از امکاناتی که بدست می آورید هتل قدیمی و خالی از سکنه را به شکوه سابق بازگردانید.

دانلود برنامه Family Hotel

داستان بازی هتل خانوادگی زیبا بوده و از گیم پلی ساده اما فکری پشتیبانی میکند. شما باید هتل مخروبه، قدیمی و خالی از سکنه را با پشت سر گذاشتن مراحل بازسازی کرده و در شخصیت اصلی بازی را به اهداف خود برسانید. بازی هتل خانوادگی میتواند گزینه خوبی برای پر کردن اوقات فراغت شما باشد. امیدواریم با نصب و پلی دادن این برنامه بهترین اوقات را داشته باشید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه زیبا دیگر را به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه Pocket Mine 2 تجربه پلی دادن یک بازی زیبا در حوزه بازی های آرکید را داشته باشید.

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود هتل خانوادگی به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خوب اپلیکیشن
  • کیفیت خوب برنامه
  • داستان زیبا بازی
  • وجود شخصیت های متعدد
  • امکان پلی دادن در دو بخش
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Family Hotel اپلیکیشن هتل خانوادگی مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: playflock.com

نام انگلیسی: Family Hotel

نام فارسی: هتل خانوادگی

نسخه برنامه: 1.96

حجم برنامه: 160MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *