پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Flying Arrow اپلیکیشن تیر پرنده برای اندروید

دانلود بازی Flying Arrow اپلیکیشن تیر پرنده برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Flying Arrow اپلیکیشن تیر پرنده برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Flying Arrow عنوان یک بازی زیبا و سرگرم کننده در حوزه بازی های آرکید میباشد که در اختیار کاربران اندرویدی سراسر دنیا قرار گرفته است. اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده با کیفیتی کارتونی میگردید به شما پیشنهاد میکنیم که بازی تیر پرنده را دانلود کرده و امتحان کنید. داستان بازی همانطور که از اسم آن مشخص میباشد شما باید تیر هایی را به سمت و سوی متفاوت پرتاب کرده و آن ها را هدایت کنید! نکته جالب بازی این است شما میتوانید تیر ها را پس از رها شدن کنترل کرده و تا آنجایی که ممکن است راهنمایی کنید. بازی از گرافیک سه بعدی کارتونی زیبایی پشتیبانی میکند که میتواند جالب باشد.

دانلود بازی Flying Arrow

دانلود بازی Flying Arrow برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی تیر پرنده میتوانید تجربه ای زیبا از یک بازی ساده و در عین حال سرگرم کننده داشته باشید. از دیگر بازی هایی که میتوان نام برد دانلود Crowd City میباشد. بازی از محیط های متفاوتی تشکیل شده است. این امر سبب میشود که کاربر از دیدن یک محیط برای بازی کردن خسته نشود. مراحل نیز به صورت خیلی ساده پیش میروند و پیچیدگی در آنها مشاهده نمیشود. تنها کاری که شما باید انجام دهید آن است که تیر هایی را که در هر مرحله در اختیار شما قرار میگیرد را به سمت هدف مشخص پرتاب کنید. تیر ها پس از رها شدن قابلیت راهنمایی کردن را دارند. یعنی پس از رها شدن نیز برخلاف شاید بازی های دیگر در این حوزه شما قادر خواهید بود که تیر ها را در یک مسیر طولانی هدایت کرده و به هدف برسانید.

دانلود بازی Flying Arrow

دانلود بازی Flying Arrow به شما کمک کرده که به راحتی تایم های خالی یا اوقات فراغت خود را پر کرده و دیگر نگران بیکار بودن و یا سر رفتن حوصله خود نباشید. بازی از محیطی زیبا و ساده تشکیل شده است که شما همانطور که اشاره کردیم فقط باید تیر هایی که در اختیارتان قرار میگیرد را پرتاب و هدایت کنید. امیدواریم که با دانلود این بازی بهترین اوقات را برای خود شکل بدهید. بازی Flying Arrow تاکنون آمار دانلود میلیون ها بار توسط کاربران را به خود اختصاص داده است که میتواند آمار خیلی خوبی برای بازی باشد. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Cube Surfer ساعت ها خود را مشغول به بازی کردن کنید.

با دانلود بازی Flying Arrow یک کماندار حرفه ای بودن را تجربه کنید!!!

دانلود بازی تیر پرنده

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود تیر پرنده برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خوب برنامه
  • کیفیت جالب اپلیکیشن
  • گیم پلی ساده
  • سرگرم کننده
  • قابلیت هدایت تیر های رها شده
  • امکان هدایت تیر ها تا دور دست ها
  • وجود تارگت های متفاوت
  • دانلود میلیونی توسط کاربران سراسر دنیا
  • و…

دانلود Flying Arrow اندروید رایگان جدید

یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما برای گذراندن اوقات فراغت خود میتواند بازی تیر پرنده باشد که لینک دانلود مستقیم آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان قرار داده شده است. این بازی توانسته امتیاز 4 از 5 را در گوگل پلی به خود اختصاص داده است. امیدواریم که با دانلود آن بهترین تجربه را داشته باشید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Flying Arrow اپلیکیشن تیر پرنده برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: voodoo.io

نام انگلیسی: Flying Arrow

نام فارسی: تیر پرنده

نسخه برنامه: 4.7.2

حجم برنامه: 61MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *