پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Mergical اپلیکیشن جزیره جادویی مخصوص اندروید

دانلود بازی Mergical اپلیکیشن جزیره جادویی مخصوص اندروید

0
(0)

دانلود بازی Mergical اپلیکیشن جزیره جادویی مخصوص اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان ان در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. بازی Mergical یک بازی زیبا و فانتزی در نوع بازی های تفننی میباشد که به صورت رایگان برای کاربران سراسر دنیا عرضه شده است. ملاک اصلی در این نوع بازی ها که برای اندرویدفون ها عرضه شده است شما بایستی دو یا سه آیتم را با یکدیگر ادغام کرده و به یک آیتم عالی دست پیدا کنید. داستان بازی اینگونه است که جزیره ای زیبا و افسانه ای بر روی ابر ها شناور است. اکنون این جزیره زیبا توسط یک جادوگر پلید و حیله گر جادو شده و روبه نابودی میرود. شما در نقش یک کودک زیبا به این جزیره رفته و سعی میکنید که با انجام پازل ها و ماموریت هایی این جزیره زیبا را نجات دهید.

دانلود بازی Mergical

دانلود بازی Mergical با لینک مستقیم

بازی Mergical تا حدودی کودکانه اما زیبا و سرگرم کننده بوده که به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. از دیگر بازی هایی که میتوان به آن اشاره کرد، بازی Pocket Mine 3 یا معدنچی گنج 3 است. در بازی جزیره جادویی شما باید با پشت سر گذاشتن پازل ها و ماموریت ها به آزادی جزیره کمک کنید. شما باید که آیتم های یکسان را با یکدیگر ترکیب کرده و به یک آیتم عالی دست پیدا کنید. بدین گونه شما زمین ها را رونق بخشیده و جزیره را نجات خواهید داد. وجود بیش از 600 آیتم مشابه برای ادغام یکی از ویژگی های خاص این بازی محسوب میشود. شما قادر خواهید بود که 14 شخصیت متفاوت را در بازی آنلاک کرده که هریک از این اشخاص قابلیت ها و ویژگی های مخصوص به خود را دارا هستند. وقت آن رسیده که دست به کار شوید.

دانلود بازی جزیره جادویی

در بازی Mergical شما بایستی که نوت های جادویی را پیدا کنید و بوسیله آنها سرزمین های خشک و بلا استفاده را احیا کنید. در حین بازی اشخاص دیگر نیز برای حل پازل ها به کمک شما خواهند آمد. بازی جزیره جادویی هم میتواند مخاطبین کودک را به وجد آورد و هم بزرگ سالان را، پس نیازی نیست که نگران سن خود برای انتخاب این بازی باشید. این بازی توسط تعداد کاربران قابل توجهی از سراسر دنیا نصب شده و توانسته امتیازات خوبی نیز کسب کند. امیدواریم با نصب این بازی بتوانید بهترین اوقات را برای خود رقم بزنید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی منطقه مرگ 3 یا T.D.Z. 3 Dark Way – Stalkquest یک بازی فوق العاده اول شخص را برای خود به ارمغان بیاورید.

دانلود بازی جزیره جادویی

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود برنامه جزیره جادویی به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خوب برنامه
  • داستان زیبا
  • وجود بیش از 600 آیتم برای ادغام کردن
  • وجود 14 شخصیت متفاوت
  • گرافیک خوب بازی
  • مناسب برای تمام سنین
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Mergical اپلیکیشن جزیره جادویی مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.fotoable.mergetown را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: betta-games.net

نام انگلیسی: Mergical

نام فارسی: جزیره جادویی

نسخه برنامه: 1.2.36

حجم برنامه: 57MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *