پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Metal Shooter برنامه تیرانداز فلزی برای اندروید

دانلود بازی Metal Shooter برنامه تیرانداز فلزی برای اندروید

2
(1)

دانلود بازی Metal Shooter برنامه تیرانداز فلزی برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Metal Shooter عنوان یک بازی زیبا، سرگرم کننده، جذاب و یادآور خاطرات قدیم میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. اگر میخواهید خاطرات گذشته را برای خود تداعی کنید، بی شک بازی Metal Shooter میتواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. بازی تیرانداز فلزی را میتوان الگوبرداری از بازی سربازان کوچک دانست که بسیاری از کاربران بدون شک در گذشته بوسیله کنسول های بازی به پلی دادن آنها پرداخته اند. تاکنون چند بازی که از بازی های قدیمی در طراحی آنها استفاده شده است را در خدمت شما عزیزان قرار داده اییم. حال با ما همراه باشید که بیشتر درباره این بازی جذاب اطلاع کسب کنید.

دانلود بازی Metal Shooter

دانلود بازی Metal Shooter برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی تیرانداز فلزی دنیای قدیم و جدید را ادغام کرده و لذت ببرید. بازی از گیم پلی تکراری پشتیبانی میکند، به گونه ای که لازم نیست کار خاصی را انجام دهید. تنها کافی است وارد هر مرحله از بازی شده و تنها به سمت جلو حرکت کنید. دشمنانی که بر سر راه شما قرار دارند و میخواهند که مانع از پیشروی شما بشوند را نابود کرده و مراحل را یک به یک پشت سر بگذارید. بازی Metal Shooter نسبت به بازی های مشابه از مراحلی طولانی تر برخوردار است که میتواند از ویژگی ها خوب بازی به حساب آید. به طور کلی میتوان گفت که بازی از گیم پلی ساده و اکشن برخوردار است که جذابیت خاصی را به مخاطب منتقل کرده و میتواند به راحتی کاربر را مشغول بازی کند. وقت آن است که در نقش یک سرباز وظیفه خود را انجام دهید.

دانلود بازی Metal Shooter را میتوان یکی از بازی های زیبا اکشن با طراحی نوستالژی دانست که میتواند کاربران را به وجد آورد. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود بازی Metal Soldiers TD اشاره کرد. در بازی Metal Shooter شما در نقش سربازی خواهید بود که تنها به سمت جلو حرکت کرده و هرکسی را که سعی کند مانع کار وی شود را از بین خواهد برد. همانگونه که اشاره کردیم بازی از مراحل طولانی تری نسبت به بازی های مشابه خود پشتیبانی میکند که میتواند گزینه خوبی باشد. همچنین از دیگر ویژگی های خیلی خوب بازی Metal Shooter میتوان به وجود دکمه های مجازی برای کنترل شخصیت داستان بازی اشاره کرد. اگر از طرفداران بازی سرباز کوچک بوده ایید بدون شک بازی Metal Shooter شما را به وجد خواهد آورد.

دانلود بازی Metal Shooter

برخی ویژگی ها و امکانات بازی تیرانداز فلزی برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خیلی خوب برنامه
  • کیفیت زیبا اپلیکیشن
  • گیم پلی ساده و جذاب
  • داستانی زیبا
  • وجود دشمنانی متفاوت
  • وجود سلاح های متفاوت
  • وجود دکمه های مجازی برای کنترل شخصیت داستان بازی
  • مراحل طولانی تر نسبت به بازی های مشابه
  • بسیار سرگرم کننده و اعتیاد آور
  • و…

دانلود Metal Shooter اندروید رایگان جدید

بازی Metal Shooter از جمله بازی های بسیار سرگرم کننده با طراحی نوستالژی میباشد که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خوبی را بدست آورید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی CHAOS RINGS Ω ساعت ها مشغول باشید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Metal Shooter برنامه تیرانداز فلزی برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.0.3 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: Metal Shooter: Super Soldiers

نام فارسی: تیرانداز فلزی

نسخه برنامه: 1.90

حجم برنامه: 50MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *