پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Throne Offline اپلیکیشن تاج و تخت برای اندروید

دانلود بازی Throne Offline اپلیکیشن تاج و تخت برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Throne Offline اپلیکیشن تاج و تخت برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Throne Offline عنوان یک بازی سرگرم کننده در حوزه بازی های استراتژیک و برج دفاعی میباشد که در اختیار کاربران اندرویدی سراسر دنیا قرار گرفته است. از نوع بازی های برج دفاعی تاکنون چندین نسخه در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده اییم که استقبال های خوبی نیز داشته است. در بازی تاج و تخت نیز مانند نسخه های مشابه شما باید از سرزمین خود در برار نیروهای مهاجم و مزاحم مراقبت کنید. برای اینکار نیرو ها و سلاح های متفاوتی نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت که باعث جذاب شدن بازی برای کاربر خواهد شد. در ادامه همراه ما باشید و بیشتر درباره این بازی سرگرم کننده اطلاع کسب کنید.

دانلود بازی Throne Offline

دانلود بازی Throne Offline برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی تاج و تخت تجربه یک بازی زیبا و سرگرم کننده با گیم پلی ساده را داشته باشید. از دیگر بازی ها میتوان به دانلود Wild Castle TD اشاره کرد. همانگونه که اشاره کردیم بازی های برج دفاعی از گیم پلی ساده و در عین حال زیبا و سرگرم کننده پشتیبانی میکنند که میتواند گزینه خوبی برای گذراندن اوقات فراغت باشد. تفاوتی که در این بازی میتوان به آن اشاره کرد وجود نیرو های مهاجم در سرزمین پادشاهی اشاره کرد. در بازی های دیگر با این موضوع شما باید از دیوار ها در برابر نیرو های مهاجم محافظت میکردید. اما ویژگی که این بازی دارد مقابله با دشمنان در خاک پادشاهی میباشد. اکنون شما باید مانع از نیرو های دشمن برای گرفتن زمین ها و در نهایت تخت پادشاهی باشید. نیرو های خود را آماده کنید.

در دانلود بازی Throne Offline اندروید شما باید از نیرو های خود به خوبی استفاده کنید. با استفاده از نیرو ها و ابزار دفاعی و تهاجمی فراوانی که در اختیار شما قرار دارد مانع از به هدف رسیدن نیرو های شیطانی شده و آنها را نابود و سرنگون کنید. نیرو های دشمن از مسیر های مشخصی به شما حمله ور خواهند شد و از نکات مثبت آن میتوان به آگاه بودن شما از مسیر آنها اشاره کرد. نیرو های خود را بر سر راه دشمنان قرار داده و از پیشروی آنها جلوگیری کرده و دشمنان را نابود کنید. از جمله ویژگی های دیگر بازی Throne Offline میتوان به مکن های متفاوت اشاره کرد. وجود مکان های متفاوتی با طراحی های زیبا از جمله نکات مثبت بازی بوده و مانع از خستگی کاربر خواهد شد.

دانلود بازی تاج و تخت

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود تاج و تخت برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خوب برنامه
  • کیفیت خوب اپلیکیشن
  • وجود نیرو ها و برج های دفاعی برای مقابله با دشمنان
  • تنوع موجود در نوع دشمنان
  • مسیر مشخص حرکت دشمنان
  • سرگرم کننده
  • امکان پلی دادن در مکان های متفاوت
  • وجود کارت های متفاوت برای بدست آوردن
  • و…

بازی تاج و تخت اندروید رایگان جدید

بازی Throne Offline از را میتوان از جمله بازی های خوب برای پلی دادن دانست زیرا که از حجمی کم و گیم پلی ساده برخوردار است. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خوبی داشته باشید. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Rush Hour 3D ساعت ها مشغول پلی دادن باشید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Throne Offline اپلیکیشن تاج و تخت برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 5.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: stereo7.com

نام انگلیسی: Throne Offline

نام فارسی: تاج و تخت

نسخه برنامه: 1.0.85

حجم برنامه: 80MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *