پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه PhotoRoom اپلیکیشن ویرایش تصاویر مخصوص اندروید

دانلود برنامه PhotoRoom اپلیکیشن ویرایش تصاویر مخصوص اندروید

2.5
(12)

دانلود برنامه PhotoRoom اپلیکیشن ویرایش تصاویر مخصوص اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان ان در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت ایزی پی سی فراهم شده است. در دوره ای که بازار گوشی های هوشمند با دوربین های عالی رونق گرفته است بد نیست که یک برنامه ویرایش عکس به منظور ویرایش و شخصی سازی هرچه بیشتر تصاویر نیز وجود داشته باشد. برنامه های ویرایش عکس بیشماری وجود دارد که میتوانید با استفاده از انها فیلتر ها و یا ویژگی های بیشماری را به تصاویر خود اضافه کتید. اما کمتر برنامه ای وجود دارد که قابلیت هایی بیشتر از آنچه را که مدنظر شماست به شما عرضه کند. برنامه PhotoRoom یک اپلیکیشن خیلی خوب در زمینه ویرایش تصاویر و پس زمینه آنهاست که به قیمت 29.99 دلار به فروش میرسد و ما این اپلیکیشن را به صورت رایگان قرار داده اییم.

دانلود برنامه PhotoRoom

دانلود برنامه PhotoRoom با لینک مستقیم

برنامه PhotoRoom یکی از بهترین اپلیکیشن های ویرایشگر عکس بوده که شما به راحتی قادر خواهید بود این اپلیکیشن را به صورت رایگان دانلود کنید. از دیگر برنامه هایی که میتوان به شما معرفی کرد، برنامه MagiCut بوده که برای دانلود آن تنها کافی است به صفحه مربوطه بروید. برنامه فوتو رووم میتوان گفت اپلیکیشنی مخصوص برای افرادی است که فعالیت زیادی در فضای مجازی و یا سوشال مدیا دارند. شما به راحتی قادر خواهید بود که مطالبی مرتبط با پست و استوری بسازید. از دیگر ویژگی ها خاص این برنامه میتوان به امکان حذف و یا اضافه کردن تصاویر پس زمینه به عکس هایتان دانست.با استفاده از این برنامه تنها کافی است که خلاقیت خود را به کار بیندازید. وجود بیش از هزار الگو برای ویرایش عکس از نقاط مثبت این برنامه است. تصاویر خود را با استفاده از فیلتر ها زیبا کنید. با دانلود برنامه PhotoRoom عکس هایتان همانند یک ویرایشگر حرفه ای ویرایش کنید!!

PhotoRoom

تصاویر را در کنار یکدیگر قرار دهید و یک تصویر زیبا را خلق کنید. تمامی ویژگی ها و امکاناتی که از یک برنامه ویرایشگر عکس و شاید بیشتر انتظار دارید در اختیار شما قرار میگیرد. شما تنها کافی است با استفاده از برنامه PhotoRoom خلاقیت خود را به کار انداخته و عکس هایی خاص را ابداء کنید. به طور کلی میتوان گفت این برنامه یکی از بهترین گزینه برای افرادی است که علاقه دارند تصاویری زیبا از خود را در فضای مجازی به اشتراک بگذراند. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی در نظر دارد یک برنامه کارآمد را به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه SnoreLab Premium دیگر نیاز نیست که به فکر خر و پف های خود در خواب باشید. با دانلود این برنامه به راحتی و آسوده و بدون ترس اذیت کردن افراد نزدیک خود به خواب بروید.

دانلود برنامه PhotoRoom

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود اپلیکیشن ویرایشگر عکس به صورت رایگان

  • حجم عالی برنامه
  • وجود فیلتر هایی زیبا
  • امکان ویرایش پس زمینه تصاویر
  • امکان اضافه کردن متن به تصاویر
  • وجود بیش از هزار الگو برای ساخت استوری و پست
  • ویرایش تصاویر به صورت حرفه ای
  • و…

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود برنامه PhotoRoom نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2.5 / 5. تعداد امتیازها: 12

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه PhotoRoom اپلیکیشن ویرایش تصاویر مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 8.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: photoroom.com

نام انگلیسی: PhotoRoom – Remove Background & Create Pro Photos

نام فارسی: ویرایشگر تصاویر

نسخه برنامه: 4.7.7

حجم برنامه: 72MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *