پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه XMedia Recode نرم افزار تبدیل فرمت برای کامپیوتر

دانلود برنامه XMedia Recode نرم افزار تبدیل فرمت برای کامپیوتر

0
(0)

دانلود برنامه XMedia Recode نرم افزار تبدیل فرمت برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. XMedia Recode عنوان یک نرم افزار قدرتمند به منظور تبدیل فرمت های فیلم و آهنگ مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار های تبدیل فرمت گوناگونی را در اختیار شما قرار داده اییم که هریک از از امکانات خاصی پشتیبانی میکند. از جمله یکی از ویژگی های نرم افزار XMedia Recode میتوان به نمایش فایل های ویدیویی قبل از تغییر فرمت آنها اشاره کرد. شما میتوانید که قبل از تبدیل فرمت فایل مورد نظر خود به مشاهده آنها بپردازید. در ادامه این پست با ما همراه بوده و بیشتر با نرم افزار XMedia Recode آشنا شوید.

دانلود برنامه XMedia Recode

دانلود برنامه XMedia Recode برای کامیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت برای کامپیوتر این امکان را به شما میدهد که با قدرت و سرعت بالا به تبدیل فرمت های متفاوت فایل های صوتی و تصویری پرداخته و بهترین نتیجه را دریافت کنید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه MX Player pro که یک نرم افزار مدیا پلیر برای سیستم عامل اندروید میباشد اشاره کرد. نرم افزار XMedia Recode از اکثریت فرمت های صوتی و تصویری مانند 3GP, 3GPP, 3GPP2, AAC, AC3, AMR, ASF, AVI, AVISynth, DVD, FLAC, FLV, H.261, H.263, H.264, M4A , m1v, M2V, M4V, Matroska (MKV), MMF, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, TS, TRP, MP2, MP3, MP4, MP4V, MOV, OGG, PSP, (S) VCD, SWF , VOB, WAV, WMA and WMV و… پشتیبانی میکند. تمامی ابزار های مورد نیاز شما تنها با چندکلیک در دسترس میباشد.

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود برنامه XMedia Recode از کارایی خیلی ساده ای پشتیبانی میکند به صورتی که شما تنها کافی است که فایل مورد نظر و فرمت انتخابی خود را انتخاب کرده و تنها با چند کلیک با سرعت بالا به بهترین نتیجه دست یابید. برنامه XMedia Recode همچنین از ویژگی های دیگری مانند برش تصاویر از هر جهت، اصلاح تصویر و رنگ فایل های ویدیویی و… پشتیبانی کرد. اگر به دنبال یک نرم افزار خیلی خوبی و عالی به منظور ویرایش فایل های ویدیویی خود میباشید، نرم افزار XMedia Recode را دانلود کنید. در آخر نیز امدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خیلی خوبی را بدست آورده و نهایت استفاده را ببرید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه XMedia Recode نرم افزار تبدیل فرمت برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

  • Windows 7, 8, 8.1, 10 
  • Processor : Intel / AMD compatible with 1 GHz or higher
  • RAM : 1 GB
  • DirectX : DirectX 9
  • Nvidia CUDA : Nvidia GPU Driver 378.66 or higher

مشخصات
شرکت سازنده: xmedia-recode.de

نام انگلیسی: XMedia Recode

نام فارسی: تبدیل فرمت ویدیویی

نسخه برنامه: 3.5.3.4

حجم برنامه: 13MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *