پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار BeeCut برنامه بهبود کیفیت ویدیو برای کامپیوتر

دانلود نرم افزار BeeCut برنامه بهبود کیفیت ویدیو برای کامپیوتر

0
(0)

دانلود نرم افزار BeeCut برنامه بهبود کیفیت ویدیو برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. BeeCut عنوان یک نرم افزار کارآمد و قوی به منظور ویرایش فایل های ویدیویی و بهبود کیفیت تصویر آنها برای کامپیوتر میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار معرفی شده عنوان یک برنامه خیلی خوب برای ساخت فایل های آموزشی، تبلیغاتی، کلیپ و… مورد استفاده قرار میگیرد. ویژگی های خیلی خوبی در یک برنامه کم حجم در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. شما میتوانید که از ابزار های متفاوت استفاده کرده و ویدیو هایی متناسب با نیاز های خود را ویرایش کنید. نرم افزار BeeCut از رابط کاربری خیلی خوبی نیز برخوردار میباشد. در ادامه با ما همراه بوده و بیشتر با این نرم افزار آشنا شوید.

دانلود نرم افزار BeeCut

دانلود نرم افزار BeeCut برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود برنامه بهبود کیفیت ویدیو برای کامپیوتر میتواند نیاز های متفاوتی را بر آورده کرده و فایل خروجی با کیفیتی را به کاربران تحویل دهد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه ApowerEdit که یک نرم افزار ویرایش فایل ویدیویی میباشد، اشاره کرد. دانلود نرم افزار BeeCut از رابط کاربری خیلی خوبی برخوردار بوده به صورتی که در هنگام استفاده از آن دچار هیچگونه مشکلی نخواهید شد. برنامه BeeCut از نسبت های تصویری متفاوتی نیز برخوردار بوده که از چند نوع آنها میتوان به 16:9 و 9:16 و 1:1 اشاره کرد. شما میتوانید ویدیو های مورد نظر خود را با نسبت های متفاوتی خارج کرده و در نرم افزار های متفاوت از آنها استفاده کنید. دانلود برنامه معرفی شده از قابلیت های شخصی سازی خیلی خوبی نیز برخوردار میباشد. شما قارد به افزودن فیلتر های متفاوت برای کشیدن و رها کردن خواهید بود.

دانلود برنامه بهبود کیفیت ویدیو برای کامپیوتر رایگان

دانلود نرم افزار BeeCut ابزار های متفاوتی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد که از آنها میتوان به امکان اضافه و یا حذف کردن صدای زمینه و نیز کم و زیاد کردن سرعت آن اشاره کرد. شما میتوانید که از فیلتر های پویا استفاده کردن و ویدیو ها و کلیپ های خود را زیباسازی کنید. تمامی ابزار های عالی و مورد استفاده برای زیبا سازی و نیز شخصی سازی ویدیو ها به صورت ساده و نیز عالی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. نرم افزار BeeCut را نصب کرده و بهترین استفاده را داشته باشید.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود و استفاده از برنامه BeeCut نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود نرم افزار BeeCut برنامه بهبود کیفیت ویدیو برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل های موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: beecut.com

نام انگلیسی: BeeCut

نام فارسی: ویرایش و بهبود کیفیت ویدیو

نسخه برنامه: 1.7.0.15

حجم برنامه: 72MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *