پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Aiseesoft Video Converter نرم افزار تبدیل فایل ویدیویی

دانلود Aiseesoft Video Converter نرم افزار تبدیل فایل ویدیویی

0
(0)

دانلود Aiseesoft Video Converter نرم افزار تبدیل فایل ویدیویی به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Aiseesoft Video Converter عنوان یک نرم افزار قدرتمند، کارآمد و نیز مفید به منظور تبدیل فایل های ویدیویی مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. تاکنون نرم افزار های مبدل فایل ویدیویی متفاوتی را در اختیار شما عزیزان قرار داده اییم. با استفاده از اینگونه نرم افزار ها شما به راحتی قادر خواهید بود که فایل های ویدیویی مورد نظر خود را به فرمت های متفاوتی تبدیل کنید. نرم افزار Aiseesoft Video Converter نیز از جمله برنامه های خیلی عالی به منظور تبدیل فرمت فایل های ویدیویی میباشد.

دانلود Aiseesoft Video Converter

دانلود Aiseesoft Video Converter برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار تبدیل فایل ویدیویی میتواند از جمله نرم افزار هایی خیلی کاربردی برای افرادی باشد که علاقه تماشای فیلم داشته و یا آنها را در موارد متفاوت به کار میگیرند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه AnyMP4 DVD Ripper که یک نرم افزار مبدل فیلم های DVD برای کامپیوتر میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Aiseesoft Video Converter ابزاری قدرتمند برای تبدیل فایل های ویدیویی میباشد که با سرعت و کیفیت بالا به تبدیل فایل های مورد نظر کاربران میپردازد. برنامه Aiseesoft Video Converter قابلیت تبدیل ویدیو های 2D/3D/HD را به فرمت های MP4, WMV, AVI, MKV, MOV, FLV و … و برعکس را دارا میباشد. این امکان نیز فراهم شده است که ویدیو های قابل پخش در iPad, iPhone, iPod, Samsung Galaxy Note 2, Samsung Galaxy S4 را کاربران ایجاد کنند.

دانلود نرم افزار تبدیل فایل ویدیویی برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود Aiseesoft Video Converter نرم افزار تبدیل فایل ویدیویی میتواند یکی از بهترین ابزار های تبدیل فرمت فایل های ویدیویی باشد. از دیگر ویژگی هایی که دانلود نرم افزار معرفی شده در اختیار کاربران خود قرار میدهد میتوان به کیفیت بالا فایل ها در تبدیل، ویرایش فایل های ویدیویی به صورت ساده، تبدیل فیلم به صدا، چسباندن ویدیو های کوتاه به یکدیگر، قرار دادن واترمارک بر فایل های ویرایش شده و… اشاره کرد.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود Aiseesoft Video Converter نظرات خود را با ما به اشترک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Aiseesoft Video Converter نرم افزار تبدیل فایل ویدیویی

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به سیستم خاصی نیاز ندارد

مشخصات
شرکت سازنده: aiseesoft.com

نام انگلیسی: Aiseesoft Video Converter

نام فارسی: تبدیل فایل های ویدیویی

نسخه برنامه: 10.2.12

حجم برنامه: 113MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *