پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Doodle Dash برنامه فرار آدمک برای اندروید

دانلود بازی Doodle Dash برنامه فرار آدمک برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Doodle Dash برنامه فرار آدمک برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Doodle Dash عنوان یک بازی سرگرم کننده و زیبا در سبک تفننی میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. در این پست قصد داریم یک بازی دیگر مخصوص سیستم عامل اندروید را به شما معرفی کنیم. بازی Doodle Dash علاوه بر داشتن گیم پلی و داستانی زیبا میتواند گزینه خوبی برای افرادی باشد که علاقه به بازی های تفننی دارند. بازی فرار آدمک را میتوان از آن دسته بازی ها دانست که علاوه بر داشتن گیم پلی ساده قادر خواهد بود ساعت ها کاربران را سرگرم کرده و هیجان کافی را به آنها منتقل کند. شما در نقش یک آدمک خواهید بود که به سمت جلو حرکت میکند.

با دانلود بازی Doodle Dash به ساده ترین شکل ممکن سرگرم شوید!!

دانلود بازی Doodle Dash

دانلود بازی Doodle Dash برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی فرار آدمک ساعت ها خود را مشغول یک بازی با گیم پلی ساده و اما جذاب کنید. بازی از داستان و یا موضوع خاصی پیروی نخواهند کرد و شما باید تمامی رفتاری که آدمک داستان بازی باید انجام دهد را انجام دهید. شخصیت داستان بازی به سمت جلو دویده و حرکت میکند در این حال شما باید او را از موانع مختلفی که بر سر راه وی قرار دارد عبور دهید. در هرحال شما باید تمامی حواس خود را جمع کرده و رکورد های عالی را به ثبت برسانید. کاراکتر بازی به صورت خودکار به سمت جلو حرکت میکند و شما باید با کمک کردن به وی موانع را پشت سر بگذارید. با پیشروی در بازی مراحل نیز سخت تر خواهند شد. با برخورد با موانع شما خواهید باخت. در بعضی موارد نیز نیاز به پرش دوتایی خواهید داشت که امکان آن فراهم شده است.

دانلود بازی Doodle Dash

دانلود بازی Doodle Dash اندروید را میتوان یکی از بازی های سرگرم کننده دانست که میتواند ساعت ها شما را مشغول کند. بازی از گرافیک زیبا و طراحی کارتونی پشتیبانی میکند که میتواند به نوبه خود گزینه زیبایی به حساب آید. به طور کلی بازی Doodle Dash با وجود طراحی ساده قابلیت این را دارد که ساعت ها شما را مشغول کند. شما قادر خواهید بود که با دوستان خود بر سر رکورد های ثبت شده رقابت کرده و برتری خود را ثابت کنید. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خوبی را بدست آورید. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Ships of Battle Age of Pirates ساعت ها خود را مشغول یک بازی اکشن دریایی کنید.

برخی ویژگی ها و امکانات بازی فرار آدمک برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خوب برنامه
  • کیفیت کارتونی اپلیکیشن
  • گیم پلی ساده
  • سرگرم کننده
  • امکان ثبت رکورد
  • ویژگی گرافیکی دست ساز بازی
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Doodle Dash برنامه فرار آدمک برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این بازی اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: ghostfallstudios.com

نام انگلیسی: Doodle Dash

نام فارسی: فرار آدمک

نسخه برنامه: 1.04.5

حجم برنامه: 82MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *