پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Hellrider 3 برنامه جهنم سوار 3 مخصوص اندروید به صورت رایگان

دانلود بازی Hellrider 3 برنامه جهنم سوار 3 مخصوص اندروید به صورت رایگان

0
(0)

دانلود بازی Hellrider 3 برنامه جهنم سوار 3 مخصوص اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان ان در انتهای همین پست از سایت ایزی پی سی برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. یک بازی زیبا و سرگرم کننده در نوع بازی های آرکید که به صورت رایگان برای کاربران عرضه شده است. این بازی مخصوص اندرویدفون های سراسر جهان عرضه شده است که امکان نصب آن بر روی تمامی گوشی های اندرویدی از قبیل سامسونگ، هواوی، ال جی، شیاومی، سونی و… امکان پذیر میباشد. در بازی Hellrider 3 شما در نقش یک موتور سوار حرفه ای خواهید بود که دست به ماجراجویی های خطرناکی خواهد زد. کاراکتر این بازی ابتدا در یک مسابقه شرکت کرده و پس از برنده شدن در این مسابقه شرکت کنندگان دیگر از وی کینه به دل گرفته و او را دشمن خود میخوانند. با ما همراه باشید.

دانلود بازی Hellrider 3

دانلود بازی Hellrider 3 با لینک مسنقیم

بازی Hellrider 3 یک بازی وان با سادگی عالی در نوع بازی های آرکید بوده که میتواند ساعت ها شما را سرگرم کند. از دیگر بازی ها میتوان به بازی Light-It Up اشاره کرد. همانگونه که گفتیم با برنده شدن در بازی، شرت کنندگان دیگر با شما سر جنگ برداشته و قصد نابودی شما را دارند. اما آنها از این امر آگاه نیستند که شما یک راننده حرفه ای بوده و دقیقا قصد ماجراجویی را دارید. ماموریت هایی در پیش روی شما قرار خواهد گرفت که باید با مهارت کامل یکی پس از دیگری آنهارا پشت سر بگذارید. موانع را پشت سر گذاشته و سعی کنید بی آنکه به شما آسیبی وارد شود به راحتی بازی را به اتمام برسانید. بازی جهنم سوار 3 از کیفیت خوبی برخوردار است و شما به راحتی قادر خواهید بود که جزئیات را مشاهده کنید. قدرت خود را به نمایش بگذارید.

دانلود برنامه جهنم سوار 3

اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده و زیبا برای گذراندن اوقات فراغت خود هستید، بازی Hellrider 3 میتواند یکی از گزینه های خوب پیش روی شما باشد. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Cinema 14 هیجان را به خود هدیه دهید. برای دانلود این بازی تنها کافی است بر روی اسم ذکر شده کلیک کرده و به صفحه مربوطه بروید.

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود جهنم سوار 3 به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خوب برنامه
  • گرافیک خوب همراه با نمایش جزئیات به صورت کامل
  • امکان خرید و استفاده از اسلحه های متنوع
  • شرکت در مسابقات موتور سواری
  • امکان سفر در جاده های گوناگون
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Hellrider 3 برنامه جهنم سوار 3 مخصوص اندروید به صورت رایگان

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: anjimo.github.io

نام انگلیسی: Hellrider 3

نام فارسی: جهنم سوار 3

نسخه برنامه: 1.15

حجم برنامه: 72MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *