پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Pocket Mine 2 اپلیکیشن معدنچی گنج 2 مخصوص اندروید

دانلود بازی Pocket Mine 2 اپلیکیشن معدنچی گنج 2 مخصوص اندروید

0
(0)

دانلود بازی Pocket Mine 2 اپلیکیشن معدنچی گنج 2 مخصوص اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان ان در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Pocket Mine 2 عنوان یک بازی زیبا و سرگرم کننده در حوزه بازی های آرکید بوده که به صورت رایگان در اختیار کاربران در سراسر دنیا قرار گرفته است. در این پست میخواهیم نسخه دوم از مجموعه بازی های زیبا معدنچی گنج را به شما عزیزان معرفی کنیم. این بازی نیز مانند نسخه های قبلی آفلاین بوده و برای پلی دادن نیازی نیست که به اینترینت متصل باشید. این نسخه از بازی نیز از داستانی همانند نسخه قبلی خود پشتیبانی میکند که شما در نقش یک معدنچی گنج و جواهرات قیمتی به کاوش در جزایر مختلف میپردازید. به تک تک جزایر سفر کرده و خود را ثروتمند کنید.

دانلود بازی Pocket Mine 2

دانلود بازی Pocket Mine 2 با لینک مستقیم

بازی Pocket Mine 2 از گیم پلی ساده و اما زیبا و سرگرم کننده تشکیل شده است به طوری که قادر خواهد بود ساعت ها شما را به زمین میخکوب کند. از دیگر بازی های میتوان به نسخه سوم از این برنامه، یعنی بازی Pocket Mine 3 اشاره کرد. برای دانلود این اپلیکشین تنها کافی است بر روی اسم ذکر شده کلیک کرده و به صفحه مربوطه بروید. همانطور که اشاره کردیم این نسخه نیز مانند نسخه قبلی خود از یک داستان پیروی میکند. شما در نقش یک جوینده گنج به بیش از 10 جزیره سفر کرده و به پیدا کردن گنج و جواهرات میپردازید. کارت های پنهان شده در سطح زمین را جمع آوری کرده و مراحل را یک به یک پشت سر بگذارید. از موانعی که بر سر راه شما قرار میگیرند به خوبی گذر کرده و دقت خود را به کار بگیرید.

دانلود برنامه Pocket Mine 2

این نسخه از بازی نیز به شما این امکان را میدهد که به شخصی سازی کاراکتر خود بپردازید. شما میتوانید شخصیت بازی خود را به گونه ای که به آن علاقه دارید تبدیل کرده و به خوبی هرچه تمام تر آن را شخصی سازی کنید. امیدواریم که با نصب این اپلیکیشن تجربه گیم پلی خوبی را بدست آورید. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Hellrider 2 تجربه یک بازی سرگرم کننده را به خود هدیه دهید. برای دانلود برنامه تنها کافی است بر روی اسم ذکر شده کلیک کرده و به صفحه مربوطه بروید.

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود معدنچی گنج 2 به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خوب برنامه
  • امکان سفر به بیش از 10 جزیره مختلف
  • امکان شخصی سازی کاراکتر
  • کیفیت خوب بازی
  • وجود بروزرسانی ها و افزایش آیتم ها
  • زیبا و سرگرم کننده
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Pocket Mine 2 اپلیکیشن معدنچی گنج 2 مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.0.3 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: Pocket Mine 2

نام فارسی: معدنچی گنج 2

نسخه برنامه: 3.12.2

حجم برنامه: 60MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *