پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Sinister Edge برای اندروید اپلیکیشن مرز شیطانی

دانلود بازی Sinister Edge برای اندروید اپلیکیشن مرز شیطانی

0
(0)

دانلود بازی Sinister Edge برای اندروید اپلیکیشن مرز شیطانی به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Sinister Edge عنوان یک بازی زیبا و مهیج در سبک بازی های ماجراجویی و فکری میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. داستان بازی زیبا بوده و شما باید برای یافتن خانواده خود تلاش کنید. در این مسیر پازل هایی را باید حل کرده و مسیر هایی را برای یافتن خانواده خود طی کنید. اگر به دنبال یک بازی مهیج و فکری میگردید که از حجم کمی برخوردار باشد، بازی Sinister Edge را به شما پیشنهاد میکنیم. بازی از اتمسفری سنگین برخوردار است که شما را به وجود می آورد. از دیگر ویژگی ها میتوان به کیفیت خوب سه بعدی بازی اشاره کرد که میتواند شما را راضی نگهداشته و نهایت استفاده را ببرید.

دانلود بازی Sinister Edge

دانلود بازی Sinister Edge برای اندروید با لینک مستقیم

در دانلود بازی مرز شیطانی کاربر ساعت ها مشغول بازی کردن بوده و میتوان گفت که به زمین میخکوب خواهد شد. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود بازی Hunter Assassin اشاره کرد. همانگونه که اشاره کردیم بازی Sinister Edge از اتمسفری سنگین برخوردار است که کاربر را به وجد می آورد. نسخه ای که در این پست در اختیار شما عزیزان قرار داده اییم آخرین نسخه از این بازی بوده که از ویژگی ها عالی برخوردار میباشد. این بازی علاوه بر هیجان میتوان گفت ترس قابل توجهی را نیز به مخاطب خود وارد خواهد کرد که واقعا قابل توجه میباشد. برای یافتن خانواده خود شما باید در مکان های متفاوتی به جست و جو بپردازید و مراحل فکر متفاوتی را پشت سر بگذارید. دست به کار شده، ترس را کنار گذاشته و مراحل را در راه یافتن خانواده خود طی کنید.

دانلود بازی Sinister Edge اندروید از مجموعه مراحل فکری زیبا و ترسناکی تشکیل شده که برای یافتن خانواده کاراکتر اصلی آن مراحل باید گذرانده شوند. از جمله این مراحل میتوان به باز کردن یک ورق فلزی با استفاده از پیچ گوشتی اشاره کرد. این عمل را انجام داده و از اتفاقات پشت آن با خبر شوید. رمز هایی را دریافت خواهید کرد که با استفاده از آنها باید صندوق ها و در ها را باز کرده و بازی را ادامه دهید. به طور کلی میتوان گفت بازی Sinister Edge از فضایی ماجراجویانه و ترسناک تشکیل شده که کاربر را وارد فضایی سنگین خواهد کرد. اگر به دنبال یک بازی نسبتا ترسناک و با گیم پلی زیبا میگردید ما دانلود Sinister Edge را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم.

دانلود بازی Sinister Edge برای اندروید

برخی ویژگی ها و امکانات برنامه Sinister Edge 3D Horror Game اندروید رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خیلی خوب برنامه
  • گرافیک 3D اپلیکیشن
  • گیم پلی زیبا و ترسناک
  • امکان ماجراجویی در مکان های متفاوت
  • وجود پازل های فکر متنوع
  • صداگذاری عالی
  • اتمسفری سنگین
  • وجود دیتا برای بازی

دانلود Sinister Edge 3D Horror Game اندروید نسخه جدید

به راحتی میتوان گفت که بازی مرز شیطانی از جمله انتخاب های خوب برای افرادی میباشد که قصد دارند خود را سرگرم کرده و ساعت ها مشغول به پلی دادن باشند. امیدواریم که با دانلود این بازی بهترین تجربه کاربری را داشته باشید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Ailment ساعت ها مشغول پلی دادن باشید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Sinister Edge برای اندروید اپلیکیشن مرز شیطانی

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: sinisteredge.everbytestudio.com

نام انگلیسی: Sinister Edge 3D Horror Game

نام فارسی: مرز شیطانی

نسخه برنامه: 2.5.3

حجم برنامه: 99MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *