پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Ailment اپلیکیشن بیماری مرگبار برای اندروید

دانلود بازی Ailment اپلیکیشن بیماری مرگبار برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Ailment اپلیکیشن بیماری مرگبار برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست از سایت ایزی پی سی برای شما عزیزان فراهم شده است. Ailment عنوان یک بازی اکشن و زیبا با کیفیتی خوب میباشد که در این پست میخواهیم نسخه اندروید این بازی را که به صورت رایگان برای کاربران سراسر دنیا عرضه شده است به شما عزیزان معرفی کنیم. در دوره ای که مشکلات فراوان شده و افراد بسیاری نیز وجود دارند که از کار خوبی بهره مند نیستند و اوقات زیادی را در اختیار دارند وجود یک بازی زیبا برای گذراندن وقت خود گزینه خوبی میتواند باشد. بازی بیماری مرگبار از طراحی پیکسلی برخوردار است که کاربران را یاد بازی های قدیمی می اندازد. این امر میتواند ویژگی خوبی در دوره ای که بازی هایی با کیفیت های بالایی عرضه میشوند باشد.

دانلود بازی Ailment

دانلود بازی Ailment برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی بیماری مرگبار برای اندروید ساعت ها خود را مشغول کتید. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود بازی Angry Birds Dream Blast یکی دیگر از نسخه های مجموعه بازی زیبا پرندگان خشمگین اشاره کرد. داستان بازی اینگونه است که شما در نقش یک کاراکتر فرمانده خواهید بود که فرماندهی یک سفینه فضایی را بر عهده دارد. شخصیت داستان بازی به همراه خدمه خود برای یک ماموریت نجات عازم میشوند. پس از بازگشت به سفینه خود به مشکلاتی برمیخورند و شخصیت داستان بازی برای مدت بیهوش میشود. زمانی که به هوش می آید چیز زیادی در یاد نداشته و فقط ماموریت نجات را به یاد دارد. از خدمه وی تنها چند نفر باقی مانده اند. تمامی افراد دو سفینه به غیر از افراد باز مانده درگیر یک بیماری عفونی شده اند و به موجوداتی خون خوار مانند زامبی ها تبدیل شده اند.

با دانلود بازی Ailment در فضای بی کران به جنگ و مبارزه بپردازید!!

دانلود بازی Ailment

دانلود Ailment نسخه آخر و جدید برای اندروید از جمله بازی های خوش ساخت و سرگرم کننده میباشد. داستان این بازی نیز مانند بازی های مشابه اینگونه خواهد بود که شما در نقش کاراکتر اصلی بازی وظیفه نجات دیگران را دارد. در این فرایند نجات شما باید علاوه بر نجات خود، دیگران را نیز حفظ کرده و نگذارید که آسیبی به آنها وارد شود. از دیگر اموری که باید به انجام برسد، یافتن دلیل این اتفاقات میباشد. در آن حین شما بیهوش بوده و اکنون که تمام قوای خود را بدست آورده ایید باید دست به کار شده و دلیل آنرا پیدا کنید. موجودات متفاوتی با شما رو به رو خواهند شد که شما باید با استفاده از اسلحه ها و ابزاری که در اختیار شما قرار خواهد گرفت آنها را نابود کرده و مراحل را یک به یک پشت سر بگذارید.

دانلود بازی بیماری مرگ بار

برخی ویژگی های دانلود بیماری مرگ بار برای اندروید به صورت رایگان

  • حجم خیلی خوب برنامه
  • آفلاین بودن بازی
  • گرافیک زیبا و پیکسلی قدیمی اپلیکیشن
  • پشتیبانی از موضوعی اکشن
  • وجود سلاح های مختلف برای مبارزه
  • وجود دیالوگ میان افراد
  • وجود برخی آیتم های مخفی در بازی
  • امکان کمک گرفتن از دیگر بازماندگان
  • وجود صداگذاری هایی زیبا
  • و…

بازی Ailment برای اندروید نسخه آخر

با دانلود بازی Ailment که از طراحی زیبا و کلاسیک برخوردار است ساعت ها خود را مشغول بازی کردن کنید. این بازی توانسته امتیازات خوبی را به خود اختصاص دهد و کاربران قابل توجهی را به خود جذب کند. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Ninja tobu ساعت ها مشغول به بازی کردن باشید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Ailment اپلیکیشن بیماری مرگبار برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 5.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: ivanpanasenko.com

نام انگلیسی: Ailment: space pixel dungeon

نام فارسی: بیماری مرگ بار

نسخه برنامه: 3.0.9

حجم برنامه: 74MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *