پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Storyngton Hall اپلیکیشن عمارت استورینگتون برای اندروید

دانلود بازی Storyngton Hall اپلیکیشن عمارت استورینگتون برای اندروید

3
(2)

دانلود بازی Storyngton Hall اپلیکیشن عمارت استورینگتون برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Storyngton Hall عنوان یک بازی زیبا و سرگرم کننده در حوزه بازی های پازل، مدیریتی میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته شده است. بازی عمارت زیبا از نوع بازی های جورچین 3تایی میباشد که از کیفیتی خوب همراه با گیم پلی زیبا پشتیبانی میکند. امروزه با شرایط اقتصادی سختی که پیش آمده است افراد بسیاری وجود دارند که تایم خالی فراوانی را در اختیار دارند. اگر از دسته افرادی میباشید که تایم های خالی فراوانی دارید و به دنبال گزینه ای برای رفع این اوقات و سرگرم کردن خود میگردید، ما میتوانیم که دانلود بازی عمارت استورینگتون را به شما معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

دانلود بازی Storyngton Hall

دانلود بازی Storyngton Hall اندروید با لینک مستقیم

دانلود بازی عمارت استورینگتون از جمله گزینه هایی میباشد که میتواند به راحتی با کیفیتی خوب شما را سرگرم کند. از دیگر برنامه های میتوان به دانلود بازی Driving Academy اشاره کرد. داستان بازی اینگونه است که شما در نقش خانواده ای اشراف زاده میباشید و قصد دارید که عمارت خانوادگی و زیبا خود را دستخوش تغییراتی کنید. بازی از دو حالت پازل و مدیریت تشکیل شده است. به گونه ای که شما باید در قسمت اول بازی به حل جورچین های 3تایی و پازلی پرداخته و با حل کردن انها امتیازاتی را کسب کنید. در قسمت دوم بازی شما باید با استفاده از امتیازاتی که بدست آورده ایید به مدیریت و طراحی دکور عمارت زیبا خود پرداخته و دکوراسیون داخلی آن را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید. در بازی شخصیت های متفاوتی حضور دارند که هریک نقش خاصی را با خود حمل میکنند.

دانلود بازی Storyngton Hall از جمله بازی هایی میباشد که داستانی زیبا داشته و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده اند. همانگونه که اشاره کردیم بازی از دو قسمت تشکیل شده است. در قسمت اول با قرار دادن آیتم های همرنگ در کنار یکدیگر مراحل را پشت سر گذاشته و امتیازات مناسب را کسب خواهید کرد. سپس با استفاده از امتیازاتی که کسب کرده ایید به خرید لوازم مورد نیاز برای بهبود بخشیدن به دکوراسیون عمارت میپردازید. عمارت داستان بازی بزرگ بوده و به راحتی میتواند شما را سرگرم کند. شما میتوانید تمامی قسمت های عمارت را از جمله باغچه آن را نوسازی و زیبا کنید. از وسایل متفاوت برای نوسازی و زیبا سازی عمارت استفاده کرده و به بهترین شکل ممکن آن تبدیلش کنید. درکل میتوان گفت که دست و بال شما برای همه کار ها باز است.

دانلود بازی عمارت استورینگتون

برخی ویژگی ها و امکانات برنامه عمارت استورینگتون برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خیلی خوب برنامه
  • کیفیت خیلی خوب اپلیکیشن
  • امکان رو به رو شدن با افراد متفاوت
  • امکان خرید لوازم مورد نیاز
  • وجود دو سطح متفاوت در بازی
  • امکان زیبا سازی در تمامی نقاط عمارت
  • وجود قسمت پازلی و فکری بازی
  • و…

دانلود عمارت استورینگتون اندروید جدید

بازی Storyngton Hall از کیفیت و خط داستانی زیبایی برخوردار است که ساعت ها شما را مشغول به خود خواهد کرد. امیدواریم که با دانلود این بازی بهترین تجربه پلی دادن را داشته باشید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Pixel Rush ساعت ها مشغول به بازی کردن باشید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Storyngton Hall اپلیکیشن عمارت استورینگتون برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: support.my.games

نام انگلیسی: Storyngton Hall

نام فارسی: عمارت زیبا

نسخه برنامه: 24.3.0

حجم برنامه: 136MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *