پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Touchdown Master برای اندروید اپلیکیشن استاد امتیاز گیری

دانلود بازی Touchdown Master برای اندروید اپلیکیشن استاد امتیاز گیری

0
(0)

دانلود بازی Touchdown Master برای اندروید اپلیکیشن استاد امتیاز گیری به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Touchdown Master عنوان یک برنامه سرگرم کننده و هیجانی با گرافیک 60 فریم بر ثانیه در حوزه بازی های آرکید و تفننی میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. ماهیت این بازی رکورد زنی میباشد، یعنی شما باید با استفاده از مهارت خود و با کنار زدن موانع و مشکلاتی که در مسیر شما قرار دارند بتوانید بهترین رکورد را ثبت کنید. در این بازی شما باید شخصیت داستان بازی را که مانند فوتبال آمریکایی طراحی شده است از تمامی موانع عبور داده و انتهای مسیر رسیده و توپ را پرتاب کنید. بازی از داستانی پیچیده پشتیبانی نمیکند. شما باید از موانع عبود کرده و توپ را به سمت دروازه پرتاب کنید.

دانلود بازی Touchdown Master

دانلود بازی Touchdown Master برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی استاد امتیازگیری میتوانید به راحتی خود را مشغول به بازی کردن کنید. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود بازی Stack Colors اشاره کرد. همانگونه که اشاره کردیم بازی از مراحل و داستانی پیچیده برخوردار نیست. هرچند که موانع و افرادی که بر سر مسیر شما وجود دارند باعث به چالش کشیدن شما خواهد شد اما بازی به طور کلی از دو قسمت عبور از موانع و پرتاب توپ برای کسب امتیاز بالا تشکیل شده است. بازی Touchdown Master از حالت سوم شخص پشتیبانی میکند و شما تنها کافی است که انگشت خود را به سمت راست و یا چپ بکشید. بازی استاد امتیازگیری به ظاهر بازی ساده میباشد اما در هنگام بازی کردن متوجه خواهید شد که وجود عواملی که بر سر راه شما قرار دارند گیم پلی زیبا و میتوان گفت سخت را برای شما بوجود آورده است.

دانلود بازی Touchdown Master میتواند هیجان را برای شما به ارمغان بیاورد. اشیاء و افرادی که بر سر راه شما قرار دارند دارای سرعتی قابل توجه میباشند که اگر شما غفلت کنید، شما را به راحتی غافلگیر کرده و باعث تمام شدن بازی خواهند شد. با دوستان خود رقابت کنید و ببینید که چه کسی میتواند بهترین رکورد را در انتهای بازی به ثبت برساند. بازی گرافیک خوب 60 فریم بر ثانیه برخوردار است که در نهایت گیم پلی زیبا و روان را به شما ارئه خواهد داد. آیتم هایی نیز برای شما عزیزان مانند سکه و کلید در بازی لحاظ شده که با جمع آوری کردن آنها میتوانید به فروشگاه رفته و اسکین های مختلفی را برای خود آزاد کنید. شما میتوانید که اسکین شخصیت داستان بازی و یا توپ های متفاوت را خریداری کرده و تنوع را برای خود ایجاد کنید.

دانلود بازی استاد امتیاز گیری

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود استاد امتیاز گیری برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خیلی خوب برنامه
  • کیفیت عالی 60 فریم بر ثانیه اپلیکیشن
  • ماهیتی امتیاز گیری
  • وجود موانع و افرادی برای سخت شدن گیم پلی بازی
  • سرعت قابل توجه اشیاء مانع
  • امکان جمع آوری آیتم هایی مانند سکه و کلید
  • امکان خرید اسکین
  • امکان خرید توپ
  • و…

بازی Touchdown Master اندروید رایگان جدید

با دانلود Touchdown Master ساعت ها خود را مشغول به بازی کردن کنید. امیدواریم که با دانلود این بازی بهترین تجربه را داشته باشید. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Helix Jump ساعت ها خود را مشغول به بازی کردن کنید.

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Touchdown Master برای اندروید اپلیکیشن استاد امتیاز گیری

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: voodoo.io

نام انگلیسی: Touchdown Master

نام فارسی: استاد امتیاز گیری

نسخه برنامه: 2.0.3

حجم برنامه: 58MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *