پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Hot Slide برنامه مسیر های دریفتی برای اندروید

دانلود بازی Hot Slide برنامه مسیر های دریفتی برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Hot Slide برنامه مسیر های دریفتی برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Hot Slide عنوان یک بازی سرگرم کننده، زیبا و رقابتی در حوزه بازی های ریسینگ میباشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. بازی های ریسینگ را میتوان یکی از انواع بازی بسیار محبوب میان طرفداران بازی های موبایل دانست که انواع مختلفی در این حوزه وارد بازار بازی های مسابقه ای شده است. یکی دیگر از این نوع بازی های پرطرفدار و هیجانی بازی Hot Slide میباشد که قصد داریم توضیحاتی را درباره این بازی به همراه لینک دانلود آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با دانلود بازی مسیر های دریفتی هیجان و رقابت را به صورت آفلاین به خود هدیه دهید.

دانلود بازی Hot Slide

دانلود بازی Hot Slide برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی مسیر های دریفتی به راحتی ساعت ها خود را مشغول پلی دادن در یک بازی زیبا و با کیفیت کرده و گذر زمان غافل باشید. از دیگر برنامه های میتوان به دانلود بازی Parking Professor اشاره کرد. در بازی Hot Slide شما از نمایی بالا مسیر ها و ماشین ها را مشاهده کرده و به مسابقه میپردازید. در بازی مسیر های دریفتی نیز مانند تمامی بازی های ماشین سواری یا اتومبیل رانی شما از طریق رقبا و جاده های متفاوت با همواری ها و ناهمواری های متفاوت به چالش کشیده خواهید شد. از جمله ویژگی های این بازی میتوان به وجود مسیر های پر پیچ و خم با وجود رقبای سرسخت اشاره کرد که شما باید بتوانید با استفاده از مهارت خود به راحتی و بدون دردسر دریفت های زیبا کشیده و قهرمان شوید.

با دانلود بازی Hot Slide به یک دریفتر حرفه ای تبدیل شوید!!!

دانلود بازی Hot Slide

در دانلود بازی Hot Slide سرگرمی و استرس برای شما آماده شده است. بر خلاف دیگر بازی ها در سبک ماشینی که با آنها آشنا هستید، در بازی Hot Slide شما کل بازی را از نمای بالا مشاهده کرده و باید تنها با استفاده از یک انگشت ماشین خود را کنترل کرده و هدایت نمایید. این امر سبب میشود که هیجان و استرس بیشتری به کاربر وارد شده و ساعت ها به پلی دادن مشغول باشد. این امکان نیز برای شما فراهم شده که با شرکت در مسابقات آنلاین با دیگر رقبا وارد مسابقه شده و با دریافت پول و جوایز اقدام به خرید ماشین های جدیدتر و ارتقا آنها کنید. در بازی Hot Slide شما قادر خواهید بود که به بیش از 30 خودرو اسپرت دسترسی داشته باشید. بازی مسیر های دریفتی برای کاربرانی مناسب میباشد که به دنبال گرافیک و حجم بالا نمیگردند.

دانلود بازی Hot Slide

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود مسیر های دریفتی به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • گرافیک مینیمالیستی
  • حجم مناسب اپلیکیشن
  • گیم پلی جذاب
  • سرگرم کننده
  • وجود رقبای آفلاین و آنلاین
  • امکان خرید و تعویض خودرو
  • امکان ارتقا اتومبیل
  • امکان مسابقه دادن در مسیر های متفاوت
  • کنترل بازی از نمای بالا
  • کنترل ساده اتومبیل
  • و…

دانلود Hot Slide اندروید رایگان جدید

در برنامه Hot Slide ویژگی های عالی در اختیار کاربر قرار داده شده و نبود گرافیک عالی نمایان نباشد. در واقع بازی مسیر های دریفتی از جمله بازی هایی میباشد که با داشتن گیم پلی زیبا همراه با هیجانی که به مخاطب وارد میکند و حجم مناسبی که دارد میتواند گزینه خوبی برای انتخاب باشد. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خوبی را بدست آورید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Wobble Journey ساعت ها مشغول باشید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Hot Slide برنامه مسیر های دریفتی برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: hotslidegame.tapcheer.com

نام انگلیسی: Hot Slide

نام فارسی: مسیر های دریفتی

نسخه برنامه: 1.4.64

حجم برنامه: 167MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *