پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Knock’em All برای اندروید اپلیکیشن همه را بزن

دانلود بازی Knock’em All برای اندروید اپلیکیشن همه را بزن

0
(0)

دانلود بازی Knock’em All برای اندروید اپلیکیشن همه را بزن به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Knock’em All عنوان یک بازی زیبا و سرگرم کننده در حوزه تفننی و اکشن میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. چانچه به دنبال بازی خوش ساخت و سرگرم کننده هستید، بازی همه را بزن میتواند گزینه خوبی برای شما باشد. این بازی ساخت استودیو بازی سازی قدرتمند و خوش ساخت VOODOO میباشد که تاکنون چندین بازی از این استودیو را در اختیار شما عزیزان قرار داده اییم. تمامی بازی های این استودیو از ساختی زیبا برخوردار بوده و همواره تلاش خود را کرده است که بازی هایی آفلاین و با گیم پلی ساده را در اختیار کاربران قرار دهد. در ادامه همراه ما بوده و بیشتر با این بازی آشنا شوید.

دانلود بازی Knock’em All

دانلود بازی Knock’em All برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی همه را بزن اندروید خود را ساعت ها مشغول بازی کردن کنید. از دیگر بازی ها میتوان به دانلود بازی Touchdown Master اشاره کرد. بازی Knock’em All از داستانی فانتزی پشتیبانی میکند به طوری شما باید آدم ها یا آدمک هایی که از جنس چوب هستند را از روی یک سکو به پایین پرتاب کرده و یا آنها را منهدم و یا منفجر کنید! بازی از داستانی زیبا، هیجان انگیز، اکشن پشتیبانی میکند. داستان بازی اینگونه است که شما بر روی سکو و یا سطحی معلق بر روی هوا هستید و بایستی بر روی هریک از آنها پریده و به سمت جلو حرکت کنید. بر روی هر سطحی که در فضا معلق میباشد آدمک هایی وجود دارند که به محض پا گذاشتن شما بر روی سطح آنها، به سمت شما حرکت خواهند کرد.

دانلود بازی Knock’em All

دانلود بازی Knock’em All اندروید جدید از جمله بازی های کم حجم و پرطرفدار در این حوزه میباشد. همانگونه که اشاره کردیم بر روی هر سطحی که در هوا معلق میباشد افرادی وجود دارند. اگر که نتوانید آنها را نابود و یا منفجر کنید، آنها به شما دست پیدا کرده و درنتیجه بازنده بازی خواهید بود. سلاح نیز در اختیار شما قرار دارد که با استفاده از آن بتوانید دشمنان خود را نابود کنید. در نظر داشته باشید اسلحه ای که در اختیار شما قرار دارد توپ هایی را به سمت دشمنان پرتاب خواهد کرد. شما با استفاده از توپ های خروجی به آدم های چوبی ضربه وارد کرده و آنها را به سمت لبه ی سطح معلق کشانده و در نتیجه به پاین پرت خواهید کرد. در بازی Knock’em All شما میتوانید که با شلیک کردن به سر آدمک ها آنها را منفجر کنید!

شما با دانلود بازی Knock’em All می توانید لحظات بی نهایت مفرحی را تجربه کنید.

دانلود بازی همه را بزن

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود همه را بزن برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خوب برنامه
  • کیفیت خوب اپلیکیشن
  • گیم پلی زیبا و ساده
  • سرگرم کننده
  • وجود دشمنان در رنگ های متفاوت
  • وجود سلاح برای از بین بردن دشمنان
  • امکان ارتقا سلاح
  • وجود آپشن های متفاوت برای بالا بردن جذابیت بازی
  • و…

دانلود Knock’em All اندروید رایگان جدید

در بازی Knock’em All شما قادر خواهید بود که با جمع آوری سکه ها به خرید و یا ارتقا اسلحه خود بپردازید. برای شلیک نیز تنها کافی است که نقطه مورد نظر خود را لمس کرده و اسلحه به سمت همان نقطه شلیک خواهد کرد. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خیلی خوبی داشته باشید. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Stack Colors ساعت ها خود را مشغول کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Knock’em All برای اندروید اپلیکیشن همه را بزن

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: voodoo.io

نام انگلیسی: Knock’em All

نام فارسی: همه را بزن

نسخه برنامه: 1.33

حجم برنامه: 90MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *